Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قطع همکاری کاپیتان با نایک، راموس هم آدیدادسی میشود

© REUTERS / Vincent WestSergio Ramos, el futbolista de Real Madrid
Sergio Ramos, el futbolista de Real Madrid - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر بنیاد گزارش ها سرخیو راموس کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید به مقصد کمپانی معروف آدیداس، همکاری اش را با کمپانی نایکی قطع میکند.

به گزارش اسپوتنیک، طبق گزارش روزنامه آ اس، راموس کاپیتان رئال مادرید پس از 10 سال همکاری با کمپانی نایکی و استفاده از نجهیزات و لوازم ورزشی این برند، میخواهد به همکاری با این پایان دهد و با دیگر برند ورزشی مشهور دنیا، آدیدادس بپیوندد.

البته راموس اغلب در تمرینات تیمش با پیراهن و تجهیزات آدیداس دیده می شود، اما در عکسی که بتازگی در صفحه اینستاگرامش منتشر شده، این مدافع باسابقه پس از 10 سال حضور در نایک برای اولین بار با کفش های مربوط به آدیداس دیده شده است.

در ماه سپتامبر مشخص شد که راموس تصمیم دارد رابطه اش رابا سازنده لباس ورزشی آمریکایی خاتمه دهد و این امر باعث ایجاد رقابت میان دیگر کمپانی از جمله آدیداس، پوماووو شود.

حالا به نظر میرسد مدافع میانی 34 ساله برای عقد قرارداد با مارک آلمانی آدیداس که با رئال مادرید نیز قرارداد طولانی مدت دارد با پوشیدن کفش هایش به توافق رسیده است.

راموس پس از مصدومیت از ناحیه همسترینگ در پیروزی 6-0 اسپانیا مقابل آلمان در رقابت های لیگ ملت های اروپا، دو بازی تیمش را از دست داد و امشب نیز نمیتواند تیم زیدان را برابر آلاوز همراهی کند.

به این ترتیب آدیداس نیز کماکان باید رونمایی محصولات با راموس، باید صبر کند.

پیش بینی می شود کاپیتان مادرید که در حال تمرین در زمین تمرین والدیباس است، هفته آینده به ترکیب تیمش بازگردد.

راموس به جمع هم تیمی هایش مارسلو، کریم بنزما، تونی کروس و گرت بیل بازیکن قرضی در تاتنهام و همچنین افرادی مانند لیونل مسی، پل پوگبا، محمد صلاح، مانوئل نوی ، جیمز رودریگز و روبرتو فیرمینو پیوست که از محصولات آدیداس استفاده کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала