Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فتح الترافورد توسط نیمار؛ کار صعود به هفته پایانی کشیده شد

© AFP 2023 / FRANCK FIFE(FILES) In this file photo taken on January 27, 2018 Paris Saint-Germain's Brazilian forward Neymar reacts during the French L1 football match between Paris Saint-Germain (PSG) and Montpellier (MHSC) at the Parc des Princes stadium in Paris
(FILES) In this file photo taken on January 27, 2018 Paris Saint-Germain's Brazilian forward Neymar reacts during the French L1 football match between Paris Saint-Germain (PSG) and Montpellier (MHSC) at the Parc des Princes stadium in Paris - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال پاریسن جرمن در دیدار خارج از خانه در لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچستریونایتد به پیروزی رسید و انتقام یکی از شکست ها را به خوبی گرفت.

ابه گزارش اسپوتنیک، مرگبارترین گروه لیگ قهرمانان اروپا را می توان گروه H دانست. پی اس جی با دبل نیمار  در دقایق 6 و 90 و گلی دیگر از مارکینیوس در دقیقه 69 با نتیجه سه بر یک مقابل یونایتد پیروز شد تا این گروه جذاب تر شود.

منچستریونایتد نیزز در این مسابقه توسط مارکوس راشفورد یک بار و در دقیقه 32 موفق به گلزنی شد و فرصت های خوب و زیاد گلزنی را هم یونایتد توسط آنتونی مارسیال از دست داد تا در شکست منچستریونایتد آنتونی مارسیال نیز سهیم باش، ضمن این که در این مسابقه فرد هافبک برازیلی شیاظین سرخ در دقیقه 70 از زمین بازی اخراج شد.

 در واقع لایپزیش نیز با نتیجه چهار بر سه مقابل باشاک شهیر پیروز شد و در هفته پایانی تیم توخل به مصاف باشاک شهیر می رود و لایپزیش و یونایتد جدال جذابی با هم خواهند داشت.

از میان سه تیم یکی به لیگ اروپا می رود و دو تا صعود می کنند. پی اس جی در حال حاضر به خاطر بازی رو در رو صدرنشین است، یونایتد دوم و تیم آلمانی سوم. باشاک شهیر نیز از مسابقات حذف شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала