Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال رونالدوی جدید را پیدا کرد؛ تماس زیدان برای شکار جواهر مجارستانی

© Sputnik / Алексей Витвицкий /  مراجعه به بانک تصاویر دومینیک سوبوسلای
دومینیک سوبوسلای  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید شرایط جذب دومینیک سوبوسلای مهاجم مجارستانی باشگاه سالزبورگ ملقب به «کریستیانو رونالدوی جدید» را دنبال می کند.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه آلمانی بیلد گزارش داده است که زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید شخصا با این وینگر در روزهای اخیر صحبت کرده است تا در مورد انتقال به رئال مادرید با او صحبت کند. زیدان در این مکالمه تلفنی سعی کرده تا این مهاجم را راضی کند تا در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به رئال مادرید ملحق شود. 

سوبوسلای که در تیم ردبول سالزبورگ اتریش توپ می زند، گام مهمی در دوران فوتبال خود برداشته است. این بازیکن 20 ساله از حضور در برنابئو استقبال کرده است هر چند که پیش از این که رئال مادرید با او تماس بگیرد، مذاکراتی جدی برای انتقال به تیم لایپزیش در لیگ آلمان داشته است.

​ دو باشگاه سالزبورگ و لایپزیش مالکان مشترکی داشته اند و در سالهای اخیر بازیکنانی نظیر نبی کیتا، مارسل سابیتزر و دایو اوپامکانو از تیم اتریشی به تیم آلمانی ملحق شده اند. سوبوسلای که گل صعود تیم ملی مجارستان به یورو را به ثمر رساند می تواند در دو پست بال کناری و همچنین مهاجم کاذب بازی کند  و حالا باید دید که آیا به رئال مادرید ملحق خواهد شد یا مسیر دیگری را در پیش می گیرد. باشگاه های بزرگ فوتبال اروپا نظیر آرسنال، میلان و بایرن مونیخ هم جویای شرایط دومینیک هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала