Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لوکاکو در رینگ بوکس هم غیر قابل توقف است

© REUTERSروملو لوکاکو
روملو لوکاکو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی تیم بولونیا اعلام کرده لوکاکو را تنها با مشت‌های غیرقانونی می‌توان در رینگ بوکس متوقف کرد.

به گزارش اسپوتنیک، اینتر امروز مقابل بولونیا بازی خواهد کرد. یکی از ستاره های اینتر در این روزها روملو لوکاکو است که آماری خیره‌کننده از خود بر جای گذاشته و سرمربی بولونیایی‌ها اعلام کرده تنها در رنگ بوکس می‌تواند با خطا او را متوقف کرد.
میهایلویچ در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل اینتر گفته: در رنگ بوکس هم نمی‌شود لوکاکو را مهار کرد. او قدرتمند‌تر، بزرگتر و سریع تر از من است. شاید می‌توانستم او را در رینگ بوکس متوقف کنم اما تنها با مشت‌های غیر قانونی (خطا)! و این مشت‌ها در زمین فوتبال قابل استفاده نیستند.  واقع نمی‌دانم چگونه می شود او را در رینگ بوکس متوقف کرد.

لوکاکو در حال حاضر ۱۱ گل در ۷ بازی گذشته سری آ و ۴ بازی لیگ قهرمانان به ثمر رسانده و در ۱۲ بازی گذشته ۲ پاس گل هم به هم‌تیمی‌هایش داده است. درخشش او می‌تواند باعث بولونیایی‌ها شود که تیم‌شان در رده دهم جدول جا خوش کرده زیرا آمار خط دفاعی آن‌ها بسیار ضعیف است و بولونیا در ۴۱ بازی گذشته حداقل یک گل دریافت رده است.

میهایلوویچ گفته: این آمارها من را نگران نمی‌کند. همیشه می‌خواهم تیمم یک گل بیشتر از تیم رقیب به ثمر برساند. بازی می‌کنم تا برنده شوم.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала