Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احمق نیستیم که ریسک کنیم

© REUTERS / Lisi NiesnerГлавный тренер «Манчестер Юнайтед» Уле Гуннар Сульшер
Главный тренер «Манчестер Юнайтед» Уле Гуннар Сульшер - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اوله گونار سولسشر معتقد است که منچستریونایتد نیازی به ریسک‌های احمقانه در دیدار هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان برابر لایپزیش نخواهد داشت.

به گزارش اسپوتنیک، یونایتد با 9 امتیاز از 5 بازی در صدر جدول گروهش قرار دارد و پیش از این توانسته در خانه برابر لایپزیش و استانبول باشاکشهیر و در زمین پاری سن ژرمن برابر این حریف پرستاره به پیروزی برسد.

 با این حال شاگردان سولشر هنوز صعود خود به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان را قطعی نکرده‌اند چرا که هفته گذشته با نتیجه 1 - 3 در ورزشگاه خانگی خود برابر پی اس جی شکست خوردند و امشب باید در زمین لایپزیش به مصاف این تیم بروند.

 شیاطین سرخ نباید در این دیدار شکست بخورند تا بتوانند در مرحله حذفی لیگ قهرمانان نیز حضور داشه باشند. سولشر در آستانه این دیدار در پاسخ به این سوال که آیا این بازی مرگ و زندگی در آلمان است به تلویزیون منچستریونایتد گفت: " قطعا. لیگ قهرمانان باید همینطور باشد و هست. این آزمایش شخصیت تیمی است و این که تا کجا پیش آمده‌ایم. فوتبال به عملکرد درست در زمان درست بستگی دارد و این یکی از آن آزمایش‌هاست. ما به بازی آخر رسیدیم. تا به حال خوب بودیم و البته به یک امتیاز نیاز داریم. ما باید برویم و پیروز میدان شویم. می‌دانیم که نیازی به ریسک‌های احمقانه نداریم. فقط باید تصمیم خوبی بگیریم. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала