Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

در آستانه تقابل حساس، طرح جنجالی بارسا، بهترین بازیکن تاریخ مسی است

© AFP 2023 / Ben STANSALLNominees for the Best FIFA football player, Barcelona and Argentina forward Lionel Messi (R) and Real Madrid and Portugal forward Cristiano Ronaldo (L) chat before taking their seats for The Best FIFA Football Awards ceremony, on October 23, 2017 in London.
Nominees for the Best FIFA football player, Barcelona and Argentina forward Lionel Messi (R) and Real Madrid and Portugal forward Cristiano Ronaldo (L) chat before taking their seats for The Best FIFA Football Awards ceremony, on October 23, 2017 in London.  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بدون شک بسیاری منتتظر مسابقه حساس و تماشایی امشب بارسا و یوونتوس در لیگ قهرمانان هستند، مسابقه ای که به یک دلیل مهم طرفداران زیادی در سراسر دنیا خواهد داشت.

به گزارش اسپوتنیک، جد از این که بازی امشب نیز فقط سه امتیاز دارد، بازگشت رونالدو به ورزشگاهی که در آن سالهای زیادی در مسابقه نامدار ال کلاسیکو به میدان رفته است، میتواند جذاب باشد.

رونالدو که دیدار رفت دو تیم را به دلیل ابتلا شدن به کرونا از دست داد، امشب پای به ورزشگاه خالی نیوکمپ میگذارد.

بدون شک عدم حضور تماشاگران یکی از موضوعات آزار دهنده است که میتواند به ذوق بخورد.

میتوان پیش بینی کرد اگر هواداران در نیوکمپ میبودند، هم برای آنان شب خاصی و هم برای کریس رونالدویی که خوشحالی هایش در نیوکمپ همیشه در ذهن هواداران بارسا و مسی فن ها، یک اتفاق خاص بوده است.

با این حال امشب تقابل دو ابر ستاره دنیای فوتبال که 15 است تمامی جوایز را به هم اختصاص دادند و کماکان نیز رقابت شان در مستطیل سبز ادامه دارد، میتواند مخاطبین این مسابقه را چند برابر از قبل کند.

مخصوصا این که بعد از بازی رفت دو تیم یک کوری توئیتری هم میان دو باشگاه ایجا شد که ظاهرا کماکان هم ادامه دارد.

با این حال باشگاه یوونتوس عکس و طرحی را در صفحات اجتماعی اش به مناسبت تقابل دوباره مسی و رونالدو منتشر کرده است.

View this post on Instagram

A post shared by Juventus (@juventus)

اما طرح باشگاه بارسا که در صفحات رسمی اش منتشر شده، کمی جنال بر انگیز است.

در این طرح واژه «GOAT» که برای بهترین بازیکن تاریخ به کار می‌رود بالای سر مسی دیده می‌شود و به نوعی در این طرح برای رونالدو کری خوانده‌اند.

View this post on Instagram

A post shared by FC Barcelona (@fcbarcelona)

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала