Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جنجال کومان با نیمکت یوونتوس؛ ساکت شوید

© Sputnik / Виктор Толочко /  مراجعه به بانک تصاویر رونالد کومان
رونالد کومان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالد کومان سرمربی بارسلونا درگیر یک لحظه برخورد لفظی عجیب و غریب شد زیرا تیمش در لیگ قهرمانان با نتیجه 3 بر 0 از یوونتوس شکست خورد.

به گزارش اسپوتنیک؛ رونالد کومان شب ناامیدکننده‌ای را سپری کرد زیرا تیمش در نیوکمپ توسط یوونتوس قهرمان ایتالیا با نتیجه سنگین 3-0 شکست خورد، اما ستاره‌های تیم ایتالیایی را فکر کرد به او مزاحمت می‌کنند. تیمش پس از پنالتی کریستیانو رونالدو و تلاش مک‌کنی در نیمه اول 2-0 شکست خورده به رختکن رفت.

فوق ستاره پرتگالی در دقیقه 52 پس از هندِ کلمنت لنگله از همان نقطه دوباه موفق به گل‌زنی شد. خطای مدافع بارسلونا در داخل محوطه جریمه با تماس‌های VAR مشخص شد و پس از کارت زرد، ستاره‌های نیمکت‌نشین یووه خواستار اخراج او شدند.

​به گزارش "فوتبال ایتالیا"، کومان در پاسخ به این صداها با فریاد مخالفان در رختکن مقابل گفت: "ساکت شوید" با این حال سکوت چندانی از بازیکنان یوونتوس که خیلی زود توجهشان را به سرمربی بارسا معطوف کردند کم بود. پائولو دیبالا در واکنش به طغیان کومان که فقط به نظر می‌رسید او را بیشتر آزار می‌دهد در یک شب وحشتناک بالای تیم اسپانیایی خندید. اگرچه بارسا از قبل 5 پیروزی متوالی را پشت به دست آورده بود، اما برای پیشرفت به عنوان صدرنشین گروه فقط باید از شکست جلوگیری می‌کرد.

با این حال، با شکست همچنین تأیید می‌کند که بارسا در مرحله یک شانزدهم نهایی پس از یووه به عنوان تیم دوم گروهی صعود کرد، این شکست همچنین فشار بیشتری بر کومان خواهد داشت که از زمان تصدی تابستان شروع کندی در این باشگاه داشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала