Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کریستیانو کابوسِ بارسا؛ رونالدو با شکستن طلسم رکورد زد

© AFP 2023 / StringerКриштиану Роналду празднует свой гол во время матча FC Barcelona - Real Madrid CF, 2017 год
Криштиану Роналду празднует свой гол во время матча FC Barcelona - Real Madrid CF, 2017 год - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریس رونالدو با بریس شب گذشته تعداد گل هایش را مقابل بلوگرانا به عدد 20 رساند و به تنهایی به بهترین گلزن در مقابل بارسلونا تبدیل شد.

به گزارش اسپوتنیک،  دیدار یوونتوس و بارسلونا با پیروزی دو بر صفر یووه مقابل بارسا به پایان رسید و کریستیانو رونالدو با درخشش و زدن دو گل از روی نقطه‌ی پنالتی به بارسا، به پیروزی تیمش کمک بسیاری کرد. او با زدن این دو گل به بارسلونا علاوه بر اینکه به بیانکونری‌ها در صدرنشینی در گروهشان کمک کرد. رکوردی بی نظیر هم مقابل بارسلونا به ثبت رساند.

جدال رو در روی رونالدو و مسی هم بالاخره به پایان رسید و هواداران فوتبال شاهد نبردی ناب میان این دو فوق ستاره بودند که البته با خوشحالی هواداران کریستیانو رونالدو و پیروزی یوونتوس به پایان رسید. رونالدو در این بازی دو گل مقابل چشمان لیونل مسی به بارسلونا زد که هر دو گل از روی نقطه‌ی پنالتی بودند.

​ با این دو گل، کریستیانو رونالدو تاکنون 20 گل مقابل بارسلونا به ثمر رسانده است و تبدیل به اولین بازیکن تاریخ می‌شود که این تعداد گل را به آبی و اناری پوشان می‌زند. نفر قبلی آلفردو دی استفانو بود که در رئال مادرید و ال کلاسیکو ها، 18 گل به بارسا زده بود. کریستیانو رونالدو هم 18 گل در ال کلاسیکو ها و در دوران حضورش در رئال مقابل بارسا زده بود و اکنون با این 2 گل به رکورد 20 گل مقابل بارسلونا رسید.

این اولین باری بود که کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا گلزنی می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала