Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی: ساعت بازی پی اس جی – باشاک شهیر مشخص شد

© AP Photo / Daniel Coleپاریسن جرمن - پی اس جی
پاریسن جرمن - پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازی پاریسن ژرمن و استانبول باشاک شهیر در روز سه شنبه یکی از عجیب ترین اتفاقات تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را رقم زد.

به گزارش اسپوتنیک، توهین نژادپرستانه داور چهارم بازی به کمک مربی تیم ترکیه ای باعث شد تا هر دو تیم با خشم بازی را ترک کنند. در حقیقت نه تنها اعضای استانبول باشاک شهیر از این تصمیم خشمگین شدند بلکه بازیکنان پی اس جی نیز خشمگین بودند و به طور مثال بعد از لغو بازی، کیمپمبه مدافع پی اس جی تصویری در صفحه توییترش منتشر کرد و نوشت:" نه به نژادپرستی."

اعضای خشمگین باشاک شهیر مدعی بودند که داور چهارم کلا باید از ورزشگاه اخراج شود و تلاش یوفا برای منتقل کردن وی به اتاق داور ویدیویی نیز نتیجه نداد و در نهایت بازی لغو شد.

​یوفا در بیانیه ای اعلام کرد بازی در روز چهارشنبه ساعت 21:25 برگزار خواهد شد. صعود پی اس جی به مرحله بعدی لیگ قهرمانان قطعی شده است اما برای این که صدرنشین گروه شوند، باید تیم ترکیه ای را شکست بدهند در غیر این صورت به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی می روند. 

از سویی رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه نیز در بیانیه ای خواستار برخورد قاطعانه یوفا با نژادپرستی شد و چنین رفتارهایی را محکوم کرد. گفتنی است که تیم باشاک شهیر توسط نزدیکان اردوغان اداره می شود و به نوعی می توان آن را یک تیم دولتی به شمار آورد!

از طرفی یوفا نیز در بیانیه ای اعلام کرد که نژادپرستی را محکوم می کند و تحقیقات را در مورد اتفاقات این بازی آغاز خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала