Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اخراج کومان؟؛ ممکن نیست

© Sputnik / Виктор Толочко /  مراجعه به بانک تصاویر رونالد کومان
رونالد کومان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به نقل از منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا رئیس موقت این باشگاه توانایی اخراج سرمربی تیم فوتبال بارسلونا را ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، رونالد کومان شاید خوش شانس است که بارسلونا در حال حاضر با ریاست موقت اداره می شود.بارسلونا تا این جای فصل 21-2020 در 16 بازی به میدان رفته که حاصل کار تیم رونالد کومان 9 پیروزی، 2 تساوی و 5 شکست بوده است.

در لالیگا، بارسلونا با 4 شکست و کسب 14 امتیاز در رده نازل نهم قرار دارد و در لیگ قهرمانان اروپا، شکست خانگی 3-0 مقابل یوونتوس باعث شد بارسلونا صدر جدول را از دست دهد و پس از 13 سال، آن ها به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک هشتم نهایی شوند.

​نتایج ضعیف رونالد کومان با بارسلونا تا این جای فصل، شایعاتی را در اسپانیا در خصوص جدایی او مطرح کرد اما خاوی میگل، خبرنگار ESports3  و آ اس، گزارش داده در حال حاضر اصلا امکان برکناری رونالد کومان از بارسلونا وجود ندارد.

پس از استعفای جوزپ ماریا بارتومئو، بارسلونا با ریاست موقت کارلس توسکتس اداره می شود و رییس موقت در بارسلونا، اختیار تعویض مربی را ندارد. این در حالی است که ویکتور فونت و خوان لاپورتا، دو نامزد جدی ریاست بارسلونا در صحبت های خود از کومان حمایت کرده اند و حداقل تا پایان فصل، امکان اخراج این سرمربی هلندی از بارسلونا وجود ندارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала