Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو حتی در مهمانی ها هم نمی نوشید

© Sputnik / Владимир Федоренко /  مراجعه به بانک تصاویر برباتوف
برباتوف - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیمیتار برباتوف روایتی از چگونگی تبدیل شدن کریستیانو رونالدو به یکی از بهترین بازیکنان جهان فوتبال در دوران حضورش در منچستریونایتد دارد.

به گزارش اسپوتنیک، این دو بازیکن تنها یک فصل ( 09 - 2008 ) در کنار هم در اولدترافورد به میدان رفتند اما در همان فصل به شیاطین سرخ کمک کردند که قهرمانی در لیگ برتر را جشن گرفته و به فینال لیگ قهرمانان نیز برسند.

مشخصا برباتوف تحت تاثیر عملکردی قرار گرفته بود که از رونالدو می‌دید. او در گفتگو با بت فر ضمن تایید این موضوع مدعی شد که بیش از هر چیز تحت تاثیر حرفه‌ای‌گری و عزم جزم این بازیکن برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن تاریخ قرار گرفته است.

​برباتوف گفت: " من مرد خوش شانسی بودم که یک فصل با او بازی کردم. هر جلسه تمرین با او مانند جنگ بود اما من فکر بدی درباره تلاش زیاد برای کسب پیروزی نداشتم. او پسر خوبی بود، بامزه و احساساتی بود اما حتی در مهمانی‌های کریسمس هم بسیار حرفه‌ای رفتار می‌کرد. من هرگز ندیدم او حتی در آن مراسم نوشیدنی بخورد. او بسیار مراقب خودش بود. زود به تمرین می‌آمد و مشغول بدنسازی می‌شد و سپس تا دیرهنگام می‌ماند و شوت به سمت دروازه را تمرین می‌کرد سپس پیش از بازگشت به بدنسازی، شنا می‌کرد. او قصد داشت بهترین باشد. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала