Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بحران مصدومیت بازیکنان رئال ادامه دارد

© REUTERS / ALBERT GEAرئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید بیش از دیگر تیم های حاضر در لالیگا بازیکنانش را به خاطر آسیب دیدگی از دست داده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از آس، زین الدین زیدان تنها توانسته است یک بار یک ترکیب اصلی را تکرار کند. یازده بازیکنی که توانستند در ورزشگاه لا سرامیکا ویارئال یک امتیاز به دست آورند دوباره در سن سیرو برابر اینتر بازی کردند و پیروزی ارزشمندی را به دست آوردند. در برخی مواقع زین الدین زیدان دلایل خود را داشت که از سیستم چرخشی استفاده می کرد اما گاهی به دلیل آسیب دیدگی ها این تغییرات به وجود می آمد. اکنون هفت بازیکن سفیدپوشان از بند مصدومیت رهایی یافته اند. البته نبود کاسمیرو به علت ابتلا به ویروس کرونا بود.

بر اساس سایت ترنسفر مارکت مجموع آسیب دیدگی های مادرید در این فصل ۱۵ است. راموس، کارواخال (دو بار)، اودریوسولا، والورده، کروس، اودگارد (دو بار)، هازارد (دو بار)، آسنسیو، لوکاس واسکس، بنزما و ماریانو مصدوم شدند. البته این سایت پنج مورد را به دلیل مشکل جسمانی در نظر نگرفته است و به همین خاطر تعداد آسیب دیدگی ها به ۲۰ می رسد. ناچو، مارسلو، ایسکو، یوویچ و ماریانو به این فهرست اضافه می شوند. تنها سه تیم حاضر در لالیگا بیش از ۱۰ آسیب دیدگی داشتند. بارسلونا (۱۳)، ویارئال (یازده) و رئال سوسیداد (۱۰) در چنین شرایطی قرار داشتند.

​به آمار آسیب دیدگی های مادرید باید ابتلای بازیکنان به ویروس کرونا را هم اضافه کرد. سفیدپوشان دومین تیمی بودندکه بیشترین آسیب را از کووید ۱۹ دیدند. میلیتائو، کاسمیرو، هازارد و یوویچ به این ویروس مبتلا شدند. تنها گرانادا بالاتر از سفیدپوشان با ۱۲ مبتلا به کرونا قرار دارد. 
تعداد آسیب دیدگی های بالای مادرید، زیدان را مجبور کرده است در هفده بازی که در این فصل انجام داده است یازده تغییر را در خط دفاعی ایجاد کند. تنها کورتوا، مندی، مودریچ، وینیسیوس و رودریگو تاکنون مصدوم نشده اند. در سمت مخالف اودریوسولا ۱۲ بازی، کارواخال ۱۱ و ماریانو ۱۰ دیدار را از دست داده اند. با احتساب غیبت مادریدی ها به خاطر ابتلا به کرونا تعداد غیبت بازیکنان تیم زیدان به ۹۱ بازی می رسد یعنی سرمربی فرانسوی در هر بازی میانگین ۵.۳ غایب داشته است. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала