Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوونتوس در اندیشه‌ی معاوضه‌ی کریستیانو با پوگبا

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر کریستیانو رونالدو در دوران منچستریونایتد
کریستیانو رونالدو در دوران منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ممکن است که در انتقالی معاوضه‌ای پوگبا به تورین و رونالدو به اولدترافورد برگردند.

به گزارش اسپوتنیک، بعد از این‌که مینو رایولا مدیربرنامه‌های پُل پوگبا اعلام کرد که این بازیکن در تابستان از جمع بازیکنان شیاطین سرخ جدا می‌شود و امکان بازگشت وی به ورزش‌گاه آلیانز را هم رد نکرد، شایعات برگشت پوگبا قوت گرفته است.
خود پوگبا نیز از علاقه‌ی خود برای ترک یونایتد بارها عنوان کرده است و اگر وی به یوونتوس برگردد، ممکن است رونالدو نیز در جهت مخالف حرکت کند.

به گفته میگل دلینی، نویسنده ارشد فوتبالی ایندیپندنت، یووه جدی است که از نا آرامی پوگبا استفاده کند و قرارداد مبادله برای رونالدو کاملاً دور از ذهن نیست.
وی در برنامه Football Ramble گفت: "در طول هفته با مردم صحبت کردم زیرا من در مورد وضعیت پل پوگبا، که به رونالدو نیز ارتباط دارد، و این واقعیت که یوونتوس واقعاً علاقه به مبادله این دو دارد."
"این غیر ممکن نیست. این دیدگاه متصل بود که در نهایت ، یوونتوس در تلاش است این ایده جمعی از فوتبال را نصب کند. ''

​رونالدو اکنون 35 ساله است و با اختلاف بسیار زیاد درآمد یوونتوس را دارد، تصور می شود سالانه 30 میلیون پوند درآمد دارد.
غول های سری آ به دلیل اینکه زیر نظر مربی جدید آندره پیرلو برای آینده می سازند، فکر کاهش دستمزد خود را دارند و گفته می شود که در سال های آینده نیز برای سبک متعادل تری از فوتبال برنامه ریزی می کنند.
دلینی اضافه کرد: "آنها [یوونتوس] این کار را با ساری امتحان کردند ، اکنون آنها در تلاشند این کار را با پیرلو انجام دهند، اما انجام این کار تقریباً غیرممکن است در حالی که رونالدو آنجاست، زیرا نحوه بازی او واقعاً در این زمینه نمی گنجد. رویکرد جمعی
"حالا ، بدیهی است که وقتی او در حداکثر حد مطلق خود بود ، این اصلاً مشکلی نبود، اما اکنون این بدان معناست که یوونتوس حتی بیش از هر زمان دیگری باید به روشی خاص بازی کند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала