Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

متقاعد کردن مسی با من!

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر مسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ویکتور فونت، کاندیدای مدیرعاملی باشگاه بارسلونا، باور دارد که می‌تواند لیونل مسی، فوق ستاره آرژاتتینی این تیم، را برای ادامه حضور در نوکمپ متقاعد کند.

به گزارش اسپوتنیک، آینده مسی هنوز موضوع مورد بحث در بسیاری از رسانه‌هاست و این در حالی است که او در پایان فصل 20 - 2019 درخواست جدایی خود از بارسلونا را مطرح کرده بود.
برنده شش توپ طلا در آستانه پیوستن به منچسترسیتی قرار داشت اما پس از آن تصمیم گرفت که در اسپانیا باقی بماند و حالا پاری سن ژرمن و اینتر نیز جز گزینه‌های احتمالی برای او هستند.
فونت که یکی از کاندیداهای جانشینی جوزپ ماریا بارتومئو در سمت مدیرعاملی باشگاه بارسلوناست درباره اهمیت تمدید قرارداد مسی صحبت کرده است.

​او به ای اس پی ان گفت: " من اطمینان دارم که با یک پروژه رقابتی، هیجان انگیز و خصوصا در مورد مسی طولانی مدت می‌توانیم او را قانع کنیم که به حضورش در این تیم ادامه دهد. مسی بهترین بازیکن تاریخ ورزش شماره یک جهان است. تصور کنید این چه معنایی دارد. به همین دلیل رابطه بارسا و مسی استراتژیک است و ما باید هرکاری می‌توانیم برای حیات این رابطه انجام دهیم. به خاطر داشته باشید که او می‌تواند از جنوری با سایر باشگاه‌ها مذاکره کند و تماس با مسی در صورت پیروزی من در انتخابات یکی از اولویت‌هاست. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала