Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی به احترام مارادونا باید به ناپولی برود

© REUTERS / ALBERT GEAMessi-Maradona
Messi-Maradona - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کوین پرنس بواتنگ معتقد است که لیونل مسی باید برای ادای احترام بی اندازه به دیه‌گو مارادونا، پس از جدایی از بارسلونا به ناپولی ملحق شود.

به گزارش اسپوتنیک، مارادونا چندی قبل دار فانی را وداع گفت و مسی با پوشیدن پیراهن باشگاه نیولز اولد بویز پس از گلزنی برابر اوساسونا به او ادای احترام کرد.
نیولز تیمی است که مسی در آن رشد کرد و مارادونا نیز در اواخر دوران فوتبالش یک فصل با پیراهن این تیم به میدان رفت. مارادونا در ناپولی توانست شرایط اسطوره‌ای خود را استحکام ببخشد و با این تیم در سال‌های 1987 و 1990 به قهرمانی سری آ رسید.

​ناپولی شماره 10 خود را بایگانی کرده اما بواتنگ باور دارد که مسی باید به این تیم بپیوندد. او به ای اس پی ان گفت: " مسی در پایان قراردادش با بارسلونا قرار دارد اما آیا تماس او با ناپولی و بیان این مطلب که به این باشگاه ملحق خواهد شد فوق العاده نیست؟ آنها دیگر شماره 10 را ندارند اما او بگوید که دوست دارد به شماره 10 مارادونا افتخار کند و یک یا دو سال بدون در نظر گرفتن پول و تنها به خاطر قلبش بازی کند. این مانند یک فیلم است. او باید با هلیکوپتر به تمرین برود چون مردم او را زنده زنده خواهند خورد. آنها بسیار خوشحال می‌شوند. این یک پیام و یک تاریخسازی است. دوست داشتم من جای مسی باشم. در این صورت با مدیرعامل ناپولی تماس می‌گرفتم. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала