Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تعریف توصیف زیدان از ستاره های تیمش پس از فتح دربی

© REUTERS / Juan MedinaSoccer Football - Real Madrid - Zinedine Zidane Press Conference - Valdebebas, Madrid, Spain - May 31, 2018 Real Madrid coach Zinedine Zidane arrives for the press conference
Soccer Football - Real Madrid - Zinedine Zidane Press Conference - Valdebebas, Madrid, Spain - May 31, 2018 Real Madrid coach Zinedine Zidane arrives for the press conference - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زیدان سرمربی رئال مادرید پس از پیروزی ارزشمند در دربی شب گذشته در نشست خبری به توصیف از ستاره های تیمش پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته رئال مادرید با دو گل تیم همشهری اش را شکست داد و فاصله اش را با صدرجدول به سه امتیاز کاهش داد.

زیدان در نشست خبری دیشب گفت: از ابتدا تا انتهای بازی عملکرد فوق العاده ای به نمایش گذاشتیم. بخصوص اگر روند 26 بازی شکست ناپذیری آنها را در نظر بگیریم. عملکرد ما عالی بود و از جلوی زمین آنها را پرس کردیم، توپ ها را تعقیب کردیم و سرعت بازی خود را در نیمه دوم هم حفظ کردیم.

 وی ادامه داد: این بازی سراسر تعهد بود. اینجا هیچ بازی آسانی وجود ندارد. همیشه باید پیروز شویم و امروز همگی درون زمین بسیار خوب کار کردند. حالا سه بازی پیاپی است که امتیازات کامل را به شکلی درخشان کسب می کنیم. باید همینطور ادامه دهیم. نمی توانیم چیزی را جشن بگیریم چون هنوز کاری نکرده ایم اما می توانیم از عملکرد خود راضی باشیم و حالا به فکر بازی سه شنبه شب هستیم.

تیم در سطح بسیار بالایی عمل می کند. مودریچ و کروس به طرز عجیبی درخشان عمل می کنند. آنها استثنایی هستند. کریم بنزما هم همینطور،... لوکاس وازکز هم عالی بود، دنی کارواخال، سرخیو راموس و واران،... همگی خیلی خوب بودند.

وی در مورد سیستم چرخشی تیمش نیز گفت: طرز فکر من عوض نمی شود. به همه بازیکنانم باور دارم. در طول این دوره بخصوص و طی این سه بازی تغییرات زیادی نداشتیم، اما این چیزی را عوض نمی کند. بازیکنان جنگیدند و می توانم روی همه آنها حساب کنم. برخی بازیکنان دقایق بازی کمتری به دست می آورند اما از همه آنها استفاده خواهم کرد چون همگی با هم پیروز می شویم و بازیکنان این را می دانند.

آیا احساس آزردگی می کنید؟

 مهم ترین مسئله برای ما باور به کاری است که انجام می دهیم. بازیکنان می دانند که طول فصل لحظات سختی را هم تجربه خواهند کرد اما به کار خود ایمان دارند. آنها می دانند که همگی با هم می توانیم کارهای خوب زیادی انجام دهیم و امشب این را نشان دادیم. به همه ثابت کردیم که رئال مادرید توانایی ارائه عملکردی خوب را دارد. خوشحالم چون همانطور که گفتید چیزهایی هست که شما را ناراحت می کند، اما از طرفی باعث قوی تر شدنتان هم می شود. انتقادات بخشی از فوتبال است، و باید با آنها کنار بیایید، اما بازیکنان شخصیت لازم برای غلبه به آن را داشتند و این چیزی است که می بینید.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала