Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه با موهای آبی+عکس

© AFP 2023 / MARTIN BUREAUکلیان امباپه
کلیان امباپه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کیلیان امباپه، مهاجم فرانسوی پاریسن ژرمن، به تازگی با انتشار تصویری از خود در صفحه‌ی شخصی‌اش در اینستاگرام از رنگ جدید موهایش پرده برداشته است.

به گزارش اسپوتنیک، امباپه پیش از این، مو هایش به رنگ طبیعی بود که مشکی مایل به قهوه‌ای بودند اما اکنون رنگ جدید موها آبی فیروزه‌ای یا آبی آسمانی است.
صحبت ها و گمانه‌زنی های زیادی وجود دارد که امباپه در تابستان بعدی راهی رئال مادرید خواهد شد. کیلیان امباپه رویای دیرینه فلورنتینو پرز است. البته زین الدین زیدان هم علاقه زیادی به او دارد و همواره از سران باشگاه رئال مادرید خواسته تا او را به خدمت بگیرند. گفته می‌شد که امباپه در آستانه پیوستن به رئال مادرید بوده اما شرایطی که ویروس کرونا ایجاد کرد، موجب شد تا این بازیکن در نهایت در پاریسن ژرمن ماندگار شود و به تیم مادریدی نیاید.

View this post on Instagram

A post shared by Kylian Mbappé (@k.mbappe)

حرف و حدیث های زیادی وجود دارد که رئال مادرید در تابستان 2021 به طور جدی به سراغ کیلیان امباپه خواهد رفت و می‌خواهد هر طور که شده این بازیکن را به سانتیاگو برنابئو بیاورد تا جای خالی کریستیانو رونالدو که از سال 2018 احساس می‌شود را پر کند.
در نهایت باید دید که چه آینده‌ای در انتظار امباپه خواهد بود. به نظر میرسد که این بازیکن از رنگ قبلی مو های خود خسته شده و قصد تغییر کرده است!

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала