Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ترکیب یووه برای جدال با آتالانتا؛ دیبالا نه، موراتا زوج رونالدوست!+عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر یوونتوس
یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یوونتوس تصمیم گرفت که از موراتا و رونالدو در ترکیب بازی مقابل آتالانتا استفاده کند و از طرفی پاپو گومز به علت اختلاف با گاسپرینی این بازی حساس را از دست داد.

به گزارش اسپوتنیک، بیانکونری ها امشب آزمون مهمی را پیش روی خود دارند. هر دو تیم به تازگی قرعه های خود را در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان فهمیده اند. دیبالا که هفته گذشته مقابل جنوا اولین گل خود در لیگ ایتالیا را به ثمر رسانده بود در بازی امشب کار را از روی نیمکت آغاز می کند. وستون مک کنی هر لحظه نقش پررنگ تری در خط هافبک پیرلو پیدا می کند و رودریگو بنتانکور و فدریکو کیه زا نیز فیکس خواهند شد. کیلینی و دمیرال به ریکاوری از مصدومیت های خود ادامه می دهند. آتالانتا در حال حاضر تحت سایه درگیری لفظی شدید گاسپرینی سرمربی این تیم و پاپو گومز کاپیتان تیم قرار گرفته است. پاپو احتمالا در زمستان از آتالانتا جدا خواهد شد. تقابل آخر دو تیم در فصل گذشته با تساوی 2-2 به اتمام رسید.

ترکیب یوونتوس در بازی امشب بدین شرح است : شزنی، کوادرادو، دلیخت، بونوچی، دنیلو، مک کنی، آرتور، بنتانکور، کیه زا، موراتا و رونالدو.

ترکیب آتالانتا نیزبدین شرح است: گولینی، پالومینو، رومرو، دیمسیتی، هاتبوئر، ده رون، فرویلر، گوسنز، مالینوفسکی، پسینا، دووان زاپاتا.

View this post on Instagram

A post shared by Atalanta B.C. (@atalantabc)

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала