Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

موترهای مسی چقدر می ارزد؟

© Photo / Pop Art Musicلیونل مسی و همسرش
لیونل مسی و همسرش - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا بهترین موترهای جهان که خیلی هم گران قیمت هستند را دارا میباشد.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا، در حال حاضر پر درآمد ترین بازیکن جهان از نظر دستمزدی است که از باشگاهش می‌گیرد. او بدون شک یکی از ثروتمند ترین افراد جهان است و از راه استعدادی که در فوتبال داشته و موفقیت های بسیاری که در این زمینه بدست آورده، دارایی زیادی جمع کرده است. مسی کلکسیونی از موترهای مختلف دارد، اما ارزش مجموع خودرو های لیونل مسی چقدر است؟
لیونل مسی کلکسیونی از موترها را دارد که شامل مدل های مختلفی از آئودی، فراری، مازراتی، رنجروور، کادیلاک، پاگانی و مرسدس بنز است. فوق ستاره آرژانتینی برای مراسم های مختلف از موترهای مختلف استفاده می‌کند و در واقع مسی در جاهای مختلفی با این موترها دیده شده است. او مانند رونالدو، اهل عکس گرفتن با موترهایش و انتشار آن‌ها در اینستاگرام نیست اما کلکسیون موترهای او چیزی کمتر از کریستیانو رونالدو ندارد.


تخمینی که درمورد ارزش مجموع موترهای لیونل مسی و در واقع کلکسیون موترهای او زده شده، چیزی حدود 3.5 میلیون دلار است که رقم بسیار هنگفتی است اما گفته می‌شود که ارزش کلکسیون موترهای کریستیانو رونالدو بیش از این مقدار است. در هر صورت هر دوی این فوق ستاره‌ها دارایی زیادی را به صورت موتر دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала