Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ترکیب بارسا برای جدال با سوسیه داد؛ صدرنشین توسط مدعی همیشگی به چالش کشیده میشود؟+عکس

عضو شوید
ترکیب بارسلونا و رئال سوسیه داد برای بازی هفته 19 لالیگا مشخص شد. این بازی به خاطر برگزاری سوپرجام اسپانیا یک ماه زودتر از موعد برگزار می شود.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا در بازی امشب مقابل سوسیه داد فرصت دارد تا اختلافش با صدر جدول را با شش کاهش بدهد. آنها که در حال حاضر 17 امتیازی هستند به مصاف سوسیه داد می روند که با 26 امتیاز مشترکا با رئال مادرید و رئال سوسیه داد در صدر جدول قرار گرفته است.

کاتالان ها امشب هر سه امتیاز را می خواهند تا به شرایط خود در جدول لیگ اسپانیا سر و سامان ببخشند و اوضاع را عادی سازی کنند در حالی که سوسیه داد امشب به نباختن نیاز دارد تا جایگاه خود را در صدر جدول منسجم تر کند و به تنهایی در صدر جدول قرار بگیرد و بتواند از دو تیم مادریدی سبقت بگیرد هر چند که کار آسانی نخواهند داشت. مسی امشب به یک گل نیاز دارد تا رکوردشکنی کند و به گلهایی برسد که پله در پیراهن سانتوس به ثمر رسانده بود.
ترکیب بارسلونا در بازی امشب بدین شرح است: ترشتگن، دست، آرائوخو، مینگزا، آلبا، بوسکتس، دی یونگ، گریزمان، مسی، پدری و بریتویت.

سوسیه داد نیز با این ترکیب پا به میدان گذاشته است:رمیرو، گوروسابل، لونورماند، مونرئال، زوبلدیا، گوئوارا، زوبیمندی، مرینو، یانوزای، پورتو و ویلیام ژوزه.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала