Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا 2-رئال سوسیه داد1؛ بارسا با شکست صدرنشین به لالیگا برگشت

© AFP 2023 / JOSEP LAGOبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا با پیروزی دو بر یک مقابل رئال سوسیه داد بالاخره در لالیگا زنده شد تا به کورس رقابت برای قهرمانی برگردد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم های فوتبال بارسلونا و رئال سوسیه داد در ورزشگاه نیوکمپ شهر بارسلون به مصاف هم رفتند که این مسابقه با کمبک و پیروزی شیرین مدعی میانه جدولی لالیگا مقابل صدرنشین این رقابت ها به پایان رسید.
سوسیه داد با گل ویلیان ژوزه در این بازی جلو افتاد اما آلبا و فرنکی دی یونگ گلزنی کردند و بدین ترتیب شرایط در جدول لالیگا جذاب تر شد. حالا سه صدرنشین 26 امتیازی در لالیگا هستند، سویا با 22 امتیاز چهارم است و بارسلونا با 20 امتیاز در رتبه پنجم قرار دارد. بارسا حالا با امید بیشتری به هفته های پیش رو نگاه می کند چرا که می توانند دوباره به مدعی قهرمانی تبدیل شوند و امتیازات از دست رفته را جبران کنند.

View this post on Instagram

A post shared by FC Barcelona (@fcbarcelona)


بارسلونا پس از شروع فصل ضعیف در لالیگا با کسب شش امتیاز از دو بازی اخیر حالا دوباره زنده شده است. در حقیقت کاتالان ها حالا با 20 امتیاز از 12 بازی در رتبه پنجم قرار دارند و فقط 6 امتیاز تا صدر جدول فاصله دارند آن هم در حالی که تا چند روز پیش اختلافشان 12 امتیاز بود و شرایطشان خیلی خراب بود. اما با این وجود توانستند سوسیه داد یکی از سه صدرنشین لالیگا در کنار اتلتیکو و رئال مادرید را شکست بدهند و حالا به آرامش برسند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала