Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوگبا در یووه؟ رایولا‌‌ در‌تورین دیده شد

© AFP 2023 / Pool / Sascha SteinbachПолузащитник английского футбольного клуба "Манчестер Юнайтед" Поль Погба на тренировке в Кельне, Германия
Полузащитник английского футбольного клуба Манчестер Юнайтед Поль Погба на тренировке в Кельне, Германия  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منابع خبری ایتالیا مدعی اند، مینو رایولا نماینده پل پوگبا در تورین دیده شده و این موضوع باعث شده تا شایعات احتمال بازگشت هافبک فرانسوی به یوونتوس بیشتر شود.

ه گزارش اسپوتنیک، با دیده شدن مدیر برنامه های پوگبا در شهری که جز صحبت یا مدیران یوونتوس کار دیگری نمیتوان‌ در آن انجام داد، یک بار دیگر شایعات بازگشت ستاره فرانسوی به تیم سابقش، داغ تر شده است.

روزنامه کوریره دلاسر ایتالیا ادعا کرده، رایولا ایجنت پوگبا در تورین دیده شده است و این موضوع باعث افزایش امید هواداران یوونتوس برای بازگشت این بازیکن فرانسوی در سیاه و سفید پوشان این شهر شده است. رایولا به تازگی اعلام کرد، زمان حضور پوگبا در منچستر یونایتد "تمام شده" است، اما افزود که احتمال انتقال هافبک فرانسوی فقط در پایان فصل ممکن است.

​این در حالیست که گزارش های متعددی در ایتالیا حاکی از آن است که یوونتوس برای جذب دوباره هافبک سابق خود در پنجره نقل و انتقالات زمستانی اقدام خواهد کرد. با این حال حضور رایولا در تورین میتواند به نشانه آغاز مذاکرات جدی برای این انتقال باشد. البته این مذاکرات آسان نخواهد بود، زیرا یوونتوس باید ابتدا برخی از بازیکنان خود را در لیست فروش قرار دهد یا فکر مبادله بازیکن باشد.

علاوه بر این بانوی پیر باید از هافبک فرانسوی بخواهد تا حقوق خود را کاهش دهد. همچنین منچستر یونایتد را نیز متقاعد کند تا انتقال پوگبا را با مبادله بازیکن قبول کند. پیشتر اسپین گزارش داد که یووه در تلاش است تا دو بازیکن تیمش، دیبالا یا برنادسکی را برای جذب پوگبا به یونایتد پیشنهاد دهد. پیشنهادی که اگر خروج و جدایی پوگبا از جمع شیاطین سرخ حتمی شود، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала