Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عزت نفس را دوباره به بارسا برمیگردانم

© Sputnik / Максим Богодвид /  مراجعه به بانک تصاویر لاپورتا
لاپورتا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خوان لاپورتا نامزد نام آشنای ریاست باشگاه بارسلونا در فاصله چند هفته مانده به این روز مهم، صحبت های امیدوارکننده ای را در خصوص آینده کاری اش به زبان آورده است.

به گزارش اسپوتنیک، بسیاری از هواداران بارسا معتقدند دوران کاری خوان لاپورتا یکی از دوران درخشان مدیریت در باشگاه بارسلونا بوده است.

حالا با توجه به این که ماریا بارتومئو در طی سه سال اخیر کاری اش، به شدت مورد انتقاد هواداران قرار داشت و ناکامی های اخیر بارسا در اروپا نیز هواداران را به ستوح آورده بود، او چندی پیش مجبور به استعفا شد.

حالا لاپورتا که دو دوره پیش ریاست باشگاه بارسا را بر عهده داشت و در انتخابا پیش رو که در جنوری 2021 برگزار خواهد شد نیز نامزد است در خصوص طرح ها و برنامه هایش در بارسا صحبت کرده است.

لاپورتا در مهم ترین صحبتش گفته میخواهد عزت نفس را دوباره به باشگاه برگرداند.

لاپورتا جمعه شب برنامه های کاری اش را با جزئیات بیشتری ارائه داد و به صراحت اعلام کرد که احساس می کند برای پیشبرد بهبود باشگاه کاتالان آماده است.

وی در این مراسم اظهار داشت: "من در سال 2015 و پس از این که کارم در بارسا تمام شد، تصمیم گرفتم كه در سال 2020 دوباره نامزد شوم، زیرا روشن بودم كه این كار را دوباره انجام خواهم داد."

"من به اندازه کافی تجربه دارم و به خوبی می دانم بارسلونا به چه چیزی احتیاج دارد.

"ما می خواهیم عزت نفس بارسلونا را دوباره به برگردانیم.

لاپورتا گفت:"من به این موضوع فکر نمی کنم که آیا من برای پیروزی در این انتخابات مورد علاقه هستم یا خیر، من فقط برای توضیح مبارزات انتخاباتی خود تمرکز می کنم."

لاپورتا که قبلا از ژاوی به عنوان سرمربی بارسا نام برده بود نیز گفت:"ما می خواهیم پیروز شویم و در حال حاضر مربی ای داریم که تیم را به خوبی تمرین میدهد."

لاپورتا در پایان نیز گفت: "ما افراد زیاد و کار بلدی را برای موفقیت بارسا به تیم مام اضافه خواهیم کرد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала