Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاپیتان محبوب و رکورد شکن مادرید ؛ این بار نوبت رائول و کاسیاس است

© REUTERS / Vincent WestSergio Ramos, el futbolista de Real Madrid
Sergio Ramos, el futbolista de Real Madrid - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرخیو راموس هم در رئال مادرید و هم در تیم ملی اسپانیا به تاریخ سازی ادامه می دهد و رکوردهای بیشتری نیز در این فصل وجود دارد که وی می تواند بشکند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل مارکا، کاپیتان رئال مادرید تا کنون 312 پیروزی در لالیگا سانتاندر را در این باشگاه بنام خود به ثبت رسانده است که باعث می شود او به رکورد مانوئل سانچز برسد، اما پشت سر ایکر کاسیاس (334) و رائول گونزالس (327) گله قرار بگیرد.

راموس که اکتبر گذشته به رکورد 500 بازی لالیگا با پیراهن رئال مادرید رسید، برای یازدهمین بار در دوران حرفه ای اش تیم در FIFPro World XI برای سال 2020 قرار گرفت.

البته امسال او تنها بازیکن رئال مادرید بود که در این فهرست قرار میگرفت.

از نظر بازی های انجام شده با رئال مادرید، راموس با 663 بازی در رده چهارم این لیست قرار دارد، سانچیس (710) کاسیاس (725) و رائول (741) بازی با پیراهن رئال مادرید در مجموع رقابت ها انجام داده اند.

راموس بعد از جدایی کریستیانو رونالدو به عنوان یک مدافع میانی خود را به عنوان دومین گلزن برتر تیم پس از بنزما معرفی کرده است.

راموس رکورد بیشترین گل زده را به عنوان یک مدافع در لالیگا از آن خود دارد.

او همچنین رکورد دنیل پاسارلا را به عنوان بیشترین حضور در تیم ملی فوتبال اسپانیا را نیز شکسته. او همچنین از این حیث از رکورد جان لیوجی بوفون با ثبت 177 بازی برای تیم ملی اسپانیا نیز عبور کرد.

در این بین احمد حسن مصری با 184 مسابقه رکورددار جهانی است، اما راموس قصد دارد با او در سال 2021 رقابت کند و رکورد او را نیز مال خود کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала