Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: هنوز قهرمانی را از دست ندادیم، بازیکنان جوان باید بلوغ بیشتری پیدا کنند

© REUTERSرونالدو کومان
رونالدو کومان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالد کومان سرمربی بارسلونا پس از تساوی 2-2 مقابل والنسیا عملکرد خط دفاع تیمش را مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشه تیم فوتبال بارسلونا در ادامه هفته 14 رقابت های لالیگا در ورزشگاه نیوکمپ در مقابل مهمانش والنسیا به تساوی رضایت داد.

تیم کومان در حالی به امتیاز این دیدار قناعت کرد که تا دقیقه 52 برنده بازی بود، اما در نهایت خفاش ها گل مساوی را توسط مکسی گومز در دقیقه 69 زدند و سه امتیاز را مسی و یارانش گرفتند.

کومان سرمربی بارسا پس از پایان بازی در نشست خبری به خبرنگاران گفت: بازی سختی بود، در خط دفاع اشتباهاتی داشتیم که نباید میداشتیم، بازیکنان جوان من باید بلوغ بیشتری پیدا کنند.

در کل ما موقعیت هایی خوبی برای گلزنی داشتیم اما در لحظات مهم تمرکز کافی نداشتیم. ما برای بردن بازی در نیمه دوم آنقدر که می خواستیم موقعیت خلق نکردیم. '

"ما باید بدانیم که چه طور در برابر بازیکنان قد بلند دفاع کنیم.

"در کل ما عملکرد ناسازگاری ارائه دادیم. ما وقتی 2-1 جلو بودیم، حمله کردیم، اما باید یادآوری کنم که باید خوب دفاع کنیم. ما توپ را در مناطق خطرناک خیلی از دست دادیم.

وی گفت: "سن بازیکنان نیز تأثیرگذار است، بازیکنان من باید به بلوغ بیشتری برسند.

کومان در ادامه گفت: "ما هنوز از قهرمانی نا امید شدیم، هنوز بازی های زیادی مانده، اما این یک فصل دشوار است. در عرض دو ماه خیلی چیزها میتواند تغییر کند. ما باید بجنگیم تا این امتیازات را پس بگیریم.

بارسلونا در 13 بازی که در این فصل لالیگا انجام داده، 6 بر 3 مساوی و 4 باخت به دست آورده است که این تیم را در حال حاضر با 21 امتیاز در رده پنجم قرار داده است.

البه پیروزی تیم های سویا و کادیز نیز در رقابت های امشب شان میتواند با سقوط دو پله ای آبی اناری ها همراه باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала