Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی با سیتی و لیورپول قابل مقایسه نیست

© AFP 2023 / Adrian DennisГлавный тренер «Челси» Фрэнк Лэмпард во время футбольного матча английской Премьер-лиги между «Челси» и «Манчестер Юнайтед»
Главный тренер «Челси» Фрэнк Лэмпард во время футбольного матча английской Премьер-лиги между «Челси» и «Манчестер Юнайтед»  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرانک لمپارد فکر می‌کند هنوز خیلی زود است که تیم چلسی با تیم لیورپول قهرمان فصل گذشته مسابقات لیگ برتر مقایسه شود.

به گزارش اسپوتنیک، سرمربی آبی‌های لندن در اظهارات خود پس از اولین شکست‌های متوالی این تیم از دسمبر 2019 که باعث شد از رده سوم به رده هفتم جدول رده بندی سقوط کنند این موضوع را مطرح کرده است.
دو شکست برابر اورتون و ولوز پس از روند 17 بازی بدون باخت در تمامی مسابقات به دست آمد که توجه مثبت بسیاری را روانه استمفوردبریج کرده بود.
یورگن کلوپ حتی چلسی را مدعی اصلی عنوان قهرمانی معرفی کرده بود.
لمپارد در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: " همه درباره حضور ما در کورس قهرمانی و قهرمانی حرف می‌زنند. بخشی از مخالفت من با این موضوع به این دلیل است که سایر تیم‌ها مدتی طولانی‌تر با هم بوده‌اند و به همین دلیل اعتماد به نفس بیشتری در تیم است و می‌توانند در دیدارها بهتر عمل کنند. ما بازیکنان جوان و جدیدی دارم و من فکر می‌کنم که به مرور زمان قوی‌تر خواهیم شد. واقعیت این است که ما لیورپول سال گذشته یا منچسترسیتی سال قبل از آن نیستیم که فقط به زمین برویم و مدام پیروز شویم. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала