Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وعده های لاپورتا به بارسایی ها؛ بلرین را به نیوکمپ برمیگردانم

© Sputnik / Максим Богодвид /  مراجعه به بانک تصاویر لاپورتا
لاپورتا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خوآن لاپورتا نامزد انتخابات ریاست باشگاه بارسا می گوید در صورتی که برنده شود هکتور بلرین بازیکن آرسنال را به خدمت می گیرد.

به گزارش اسپوتنیک، خوان لاپورتا که در حال برای به دست آوردن کرسی ریاست بارسا تلاش میکند به هواداران قول داده است که هکتور بلرین را به نوکمپ بازگرداند.
لاپورتا قرار است در انتخابات ماه آینده باشگاه بارسلونا شرکت کند و از همین حالا در کارزارهای انتخاباتی اش برای به دست آوردن دل هواداران بارسا، به آنان وعده و وعید میدهد.
به گزارش روزنامه میرور، لاپورتا صحبت های اولیه را با مدیربرنامه های این بازیکن اسپانیایی آغاز کرده و در صورتی که بردش در انتخابات نیز قطعی شود، این موضوع را جدی تر دنبال خواهد کرد.
بر اساس این گزارش، لاپورتا پیشنهادی 22 میلیون پوندی به علاوه مبالغ اضافی دیگر را به این بازیکن ارائه رده است.
بلرین در سال 2011 از مکتب لاماسیا و در حالی که فقط 16 سال سن داشت، به آکادمی آرسنال پیوست و رفته رفته به عنوان یکی از بازیکنان اصلی توپچی ها در لیگ برتر تبدیل شد.
بلرین اکنون 25 ساله است و علی رغم این که با زنگی در لندن انس گرفته و زبان انگلیسی اش را نیز تقویت کرده است، اما هنوز به تیم سابق بارسا علاقه مند است.
بلرین که در طول مدت حضورش در آرسنال موفق به کسب سه قهرمانی در جام حذفی شده است، تا سال 2013 با این تیم شمال لندنی قرار دارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала