Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کرگر: زمانِ پیوستن صلاح به بارسا یا رئال گذشته است

© REUTERS / NEIL HALLاللاعب المصري الدولي، محمد صلاح، في مباراة ليفربول ضد برايتون، 28 نوفمبر/ تشرين الثاني 2020
اللاعب المصري الدولي، محمد صلاح، في مباراة ليفربول ضد برايتون، 28 نوفمبر/ تشرين الثاني 2020 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جیمی کرگر معتقد است که شرایط محمد صلاح در لیورپول شبیه به شرایط کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد است اما به دلیل سن نسبتاٌ بالای صلاح رئال و یا بارسا برای جذب این بازیکن اقدام نخواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، شیاطین سرخ در سال 2009 با تلاش شدید رئال مادرید برای خرید فوق ستاره خود روبرو شد. انتقالی رکوردشکن در آن زمان انجام شد و رونالدو در طول 9 سال حضورش در سانتیاگو برنابئو به یکی از بهترین بازیکنان جهان تبدیل شد‌. چند روز قبل صلاح نیز در گفتگویی احتمال حضورش در لالیگا را رد نکرد و این یعنی یکی دیگر از ستاره‌های لیگ برتر ممکن است به اسپانیا منتقل شود.
با این حال کرگر معتقد است که دلیلی برای انجام این انتقال وجود ندارد. اسطوره لیورپول درباره شرایط صلاح به اسکای اسپورت گفت: " فکر نمی‌کنم این موضوع به اندازه شرایط چند سال قبل جدی باشد. فکر می‌کنم زمانی که منچستریونایتد هم شرایط خوبی داشت و رئال مادرید خواهان جذب رونالدو شد باز هم این یک قدم رو به جلو بود چون رئال مادرید، رئال مادرید بود. اما واقعا احساس می‌کنم دو باشگاه اسپانیایی افت کرده‌اند. صلاح دو سال و نیم دیگر قرارداد دارد. رئال پول زیادی برای ادن هازارد هزینه کرد و صلاح هم در حال رسیدن به همان سن است. فکر می‌کنم این هزینه باید برای بازیکنی 25 یا 26 ساله خرج شود تا به ارزش واقعی برسد. انتقال او سود بسیاری برای لیورپول خواهد داشت اما فکر می‌کنم زمانش گذشته است. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала