Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توهین به مقدسات، دلیل محرومیت بوفون؟

© Photo / GB / GBGianluigi Buffon
Gianluigi Buffon - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جیان لوییجی بوفون دروازه کهنه کار و با تجربه یوونتوس ممکن است با محرومیتی به دلیل توهین مقدسات روبرو شود.

به گزارش اسپوتنیک، ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که در آن جی جی بوفون، دروازه‌بان یوونتوس را نشان می‌دهد که در بازی مقابل پارما از عبارتی که توهین به مقدسات تلقی می‌شود استفاده می‌کند اما او از طرف کمیته انضباطی از این بابت خطری احساس نخواهد کرد و تنبیه نخواهد شد.
این دروازه‌بان 42 ساله در دقایق پایانی دیدار یووه مقابل پارما که این هفته برگزار شد به سرزنش مانولو پورتانوا، بازیکن جوان یوونتوس پرداخت. این بازیکن جوان در نیمه دوم تعویض شد و به بازی آمد. در یک صحنه بوفون خطاب به او گفته «دوست دارم اینجا بمانی، بدوی و با تمام توان کار کنی. به هیچ چیز دیگری فکر نمی‌کنم» و پس از این جملات عبارتی به زبان آورده که برخی اعتقاد دارند توهین به مقدسات است.

​کمیته انضباطی اما نظر دیگری دارد. آن‌ها گفته‌اند حرفی که بوفون بر زبان آورده توسط داور بازی شنیده نشده و دادستان فدرال هم مدرکی در این رابطه ندارد تا دروازه‌بان قهرمان جهان در سال 2006 را محکوم کند.
سایت فوتبال ایتالیا نوشته این تصمیم با حاشیه‌های فراوانی همراه شده زیرا دقیقا برایان کریستانته (بازیکن تیم رم) به همین دلیل از سوی کمیته انضباطی جریمه شد. تفاوت اما آنحاست که حرف‌های کریستانته به شنود داور رسیده و به دادستان فدرال گزارش شده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала