Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

با مصدومیت امباپه، توخل به اندازه یک تیم فوتبال مصدوم دارد

© REUTERS / CHRISTIAN HARTMANNامباپه
امباپه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با مصدومیت امباپه تعداد مصدومان تیم پی اس جی به 11 بازیکن رسید.

به گزارش اسپوتنیک، پاریسن جرمن فردا شب در رقابت های لوشامپیونه به مصاف استراسبورگ خواهد رفت. تیم توخل در حالی به مصاف این تیم میرود که لیست بلند بالای مصدومان قهرمان فرانسه شرایط را برای این تیم به شدت سخت کرده است و احتمال دارد در حدود 11 بازیکن در این مسابقه پی اس جی را همراهی نکنند.

 البته طبق آخرین گزارش ها، وضعیت امباپه نیز برای حضور در این دیدار مشخص نیست.

با این حال روزنامه آ اس اسپانیا در گزارشی میگوید، مصدومیت مجدد امباپه در مسابقه گذشته تیمش و در آستانه دیدار مهم این تیم برابر استراسبورگ، اوضاع را برای توماس توخل سخت کرده است.

در حال حاضر کیمپبه، کورزاوا هر دو از ناحیه همسترینگ، الکساندر فلورنزی از ناحیه مچ پا تعداد مصدومان تیم پاریسی را به عدد 10 رساندند.

در صورتی که امباپه هم به این لیست اضافه شود، تعداد مصدومان تیم توخل به 11 بازیکن خواهد رسید.

با این حال سرمربی این تیم توماس توخل در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مورد وضعیت مصدومان تیمش در پاسخ گفت: "من نمی دانم برای فردا چه کاری انجام دهم، من هنوز در مورد اینکه چه کسی بازی خواهد کرد تصمیم نگرفته ام.

"برخی از بازیکنان مصدوم اند و من هنوز در خصوص ترکیب تیم، تصمیمی نگرفته ام، من هنوز هم باید با پزشك و فیزیوتراپ تیم درباره بازیکنان صحبت كنم و بعدا منتظر جلسه تمرینی باشم."

ودر پاسخ به جذب بازیکن در زمستان نیز گفت:"وضعیت در حال حاضر به همین شکل است، ما نمی دانیم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی چه خواهیم کرد، من صادقانه بگویم، هنوز در این مورد فکر نکرده ام.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала