Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آزمایش دوپینگ دو بازیکن سالزبورگ مثبت شد

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Футбол. РПЛ. Матч "Ростов" — "Урал"
توپ فوتبال  Футбол. РПЛ. Матч Ростов — Урал - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تست دوپینگ دو بازیکن تیم فوتبال رد بول سالزبورگ اتریش که در رقابت های لیگ اروپا باید با ویارئال روبرو شود مثبت اعلام شده است.

به گزارش اسپوتنیک، ردبول سالزبورگ حریف آینده ویارئال در لیگ اروپا که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ همگروه بود، روز سه شنبه اعلام کرد که نتیجه تست دوپینگ دو تا از بازیکنانش یعنی محمد کامارا و سکو کویتا مثبت شده است. تست دوپینگ این دو بازیکن در روز 22 نوامبر و پس از حضورشان در تیم ملی در بازگشت به نامبیا گرفته شده بود.
مدافع عنوان قهرمانی لیگ اتریش در بیانیه ای اعلام کرد که هر دو بازیکن دارویی را مصرف کرده اند که کادر پزشکی تیم مالی در اختیارشان قرار داده بود و به آنها کمک کرده تا در مقابل ناخوش بودن در مقابل ارتفاع به آنها کمک کند.

​باشگاه سالزبورگ اعلام کره است که هر دو بازیکن توسط کادر پزشکی تیم مالی این دارو را مصرف کرده اند چرا که از ارتفاع 350 متری شهر باماکو در مالی به ارتفاع 1700 متری شهر ویندهوک در نامبیا سفر کرده بودند و باید با ارتفاع جدید کنار بیایند. کویتا دو هفته بعد از این بازی در مقابل اتلتیکو بازی کرد که البته تیم مادریدی در این بازی پیروز شد و به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید در حالی که تیم اتریشی حذف شد. قهرمان کنونی بوندسلیگای اتریش به بازیکنانش حمایت کرده است که از آنها در پروسه قانونی حمایت خواهد کرد و البته با یوفا و سایر سازمان ها نیز در مورد محرومیت یا تنبیه احتمالی این بازیکنان همکاری خواهند کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала