Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وایادولید 0-بارسلونا 3؛ آسان و بی دردسر با چاشنیِ زدنِ رکورد پله توسط مسی

© REUTERS / MASSIMO PINCASoccer Football - Champions League - Group G - Juventus v FC Barcelona - Allianz Stadium, Turin, Italy - October 28, 2020 Barcelona's Lionel Messi celebrates scoring their second goal
Soccer Football - Champions League - Group G - Juventus v FC Barcelona - Allianz Stadium, Turin, Italy - October 28, 2020  Barcelona's Lionel Messi celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا با نتیجه سه بر صفر در مقابل وایادولید پیروز شد تا اختلاف هشت امتیازی خود با اتلتیکوی صدرنشین را حفظ کند هر چند که فعلا همچنان در رتبه پنجم هستند.

به گزارش اسپوتنیک، تیم های رئال وایادولید و بارسلونا در هفته 15 لالیگا با هم دیدار کردند که این دیدار با بارتری بارسا و رکوردشکنی مسی به کارش خاتمه داد.
بارسلونا پس از توقف در مقابل والنسیا توانست در خانه وایادولید با گلهای لنگله، بریتویت و لیونل مسی با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد.
آنها که در این بازی با سیستمی متفاوت و با سه مدافع میانی بازی می کردند، توانستند در مقابل یک حریف نسبتا آسان کلین شیت کنند و به آینده امیدوار شوند. بارسلونا با این نتیجه به 24 امتیاز از 14 بازی رسید و همچنان در رتبه پنجم قرار دارند که دو امتیاز از ویارئال که در رتبه چهارم است، کمتر دارند.

View this post on Instagram

A post shared by LaLiga (@laliga)

همچنین لیونل مسی ستاره آرژانتینی پس از ثبت گل شماره 644 خود، رکورد تاریخ در زمینه تعداد گل برای یک تیم باشگاهی در تاریخ فوتبال را شکست و از رکورد 643 گل پله برای سانتوس عبور کرد.

View this post on Instagram

A post shared by LaLiga (@laliga)


بارسلونا به هر صورت با این بازی کمی به زخم هایش مرهم گذاشت. آنها یک بازی دیگر هم تا پایان سال 2020 دارند و در تلاش هستند تا فاصله شان با تیم های مادریدی صدرنشین بیشتر نشود و اختلاف را هشت امتیاز یا کمتر حفظ کنند.
به هر صورت بارسا با پیروزی در زمین وایادولید به استراحت یک هفته ای رفت. بازی بعدی انها در مقابل ایبار خواهد بود که حریف سرسختی به شمار نمی رود. کومان همچنان در تلاش است تا راهکاری برای تیمش پیدا کند و باید دید که کار مربی هلندی به کجا کشیده می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала