Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عصبانیت توخل از اخراج احتمالی

© AP Photo / Francois Mori Thomas Tuchel
 Thomas Tuchel - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
توماس توخل سرمربی آلمانی با وجود اینکه هنوز توسط باشگاه پاریسی رسمی اعلام نشده است از نحوه برخورد لئوناردو برای اخراج خود عصبانی است .

علی رغم عدم اعلامیه رسمی به گزارش اسپوتنیک، در تأیید این خبر، توماس توخل پاری سن جرمن دیگر بر تیم لیگ 1 نظارت نخواهد کرد.
در حال حاضر تیم پاریسی در حال کار بر روی برنامه های تسویه حساب اخراج سرمربی آلمانی و در عین حال در حال کار بر روی جزئیات قرارداد برای جایگزینی او، موریسیو پوچتینو است.
توخل در جلسه چهارشنبه با مدیر ورزشی لئوناردو عصبانی و ناامید شد و از اینکه زمان حضورش روی نیمکت تیم پاریسی در پارک دو پرنس به پایان رسیده بود، ترک کرد.
نتایج اخیر پی اس جی علی رغم قهرمانی در چندین سال اخیر در لیگ، شکست برابر لیون در 13 دسامبر و تساوی با لیل که تیم در جایگاه بالای جدول است، نتایج استانداردی نبوده است.
با این حال، پی اس جی یک امتیاز عقب از آن تیم ها باقی مانده و به عنوان برنده گروه، راهی مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.
خلاص شدن از شر توخل هفت میلیون یورو برای باشگاه پاریسن جرمن که دو عنوان قهرمانی لیگ 1 به همراه یک جام حذفی فرانسه و یک جام اتحادیه با تیم پایتخت فرانسه را بدست آورد، آب خواهد خورد..

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала