Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کفش ­های ویژه مسی بعد از شکستن رکورد پله+ویدیو

© REUTERS / MASSIMO PINCASoccer Football - Champions League - Group G - Juventus v FC Barcelona - Allianz Stadium, Turin, Italy - October 28, 2020 Barcelona's Lionel Messi celebrates scoring their second goal
Soccer Football - Champions League - Group G - Juventus v FC Barcelona - Allianz Stadium, Turin, Italy - October 28, 2020  Barcelona's Lionel Messi celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا بعد از شکست رکورد پله و تبدیل شدن به بهترین گلزن یک باشگاه در تاریخ از آدیداس کفش های جدید خود را دریافت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی در آخرین روز های سال 2020 موفق شد رکورد پله را شکسته و با به ثمر رسانده 644 گل برای بارسلونا، تبدیل به بازیکنی شود که بیشترین گل را در طول تاریخ فوتبال، برای یک باشگاه به ثمر رسانده است. به همین مناسبت، کمپانی آدیداس که اسپانسر لیونل مسی است، کفش های ورزشی جدیدی را برای او طراحی و رونمایی کرده است.
لیونل مسی با شکستن رکورد پله کار بزرگی انجام داده است. او رکوردی را شکسته که تا مدت ها بعید است کسی بتواند به آن برسد. شاید شکستن رکورد پله تنها دستاورد مسی در سال 2020 تلقی شود و باید دید که در سال 2021 شرایط و اوضاع لیونل مسی به چه شکل پیش خواهد رفت.


کمپانی آدیداس به مناسبت اینکه لئو مسی موفق شد رکورد پله را بشکند و به تعداد 644 گل در باشگاه بارسلونا برسد، های جدیدی را که عدد 644 روی آن درج شده، رونمایی کرده است.
علاوه بر درج شدن عدد 644 روی این کفش‌ها، تاریخ تولد پسر های مسی هم این استوک ها درج شده است. مسی هنوز قراردادش را با بارسلونا تمدید نکرده است و باید دید که سال 2021 پایان راه او در بارسا خواهد بود یا همچنان با تمدید قرارداد و ماندن در این باشگاه، به دورانش در جمع آبی و اناری پوشان ادامه خواهد داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала