Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بعد از لاوتارو بارسا باید قید دیپای را هم بزند؟؛ خبری از اجازه جدایی ممفیس نیست

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر ممفیس دیپای
ممفیس دیپای - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدیر ورزشی باشگاه المپیک لیون فرانسه از مخالفت این باشگاه با جدایی ممفیس دیپای ستاره خط حمله هالندی خود در زمستان خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، لی پاریسین گزارش میدهد،ممفیس دیپای که در تابستان بود که در فهرست خرید رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا قرار گرفت، اجازه جدایی را دریافت نخواهد کرد.

کومان از دیپای به عنوان جدی ترین گزینه برای جایگزینی لوئیز سوارز یاد کرد که در نهایت این انتقال صورت نگرفت.

به نظر می رسید که انتقال کاپیتان لیون به بارسلونا در زمستان نهایی شود اما این باشگاه فرانسوی ظاهراٌ قصد فروش بازیکنی تاثیر گذار خود را ندارد.

​جونینیو مدیر ورزشی باشگاه لیون درباره فروش دیپای گفت: "بعضی از بازیکنان طبق اعلام سرمربی تیم می توانند تیم را  ترک کنند. به عنوان مثال لوکاس در لیون کمتر بازی می کند و به همین خاطر رودی گارسیا اجازه جدایی را به او داده است اما دیپای در فهرست فروش نیست."

وی افزود: "دیپای از بازیکنان کلیدی و تاثیر گذار تیم است و به همین خاطر او را از  دست نمی دهیم. امیدوار هستیم که تیم به نتایج خوب خود ادامه دهد."

به این  ترتیب به نظر می رسد که پیوستن دپای به بارسلونا در زمستان  هم منتفی است. لیون با ۳۶ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به لیل در صدر جدول رده بندی رقابت های لیگ فرانسه جای دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала