Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نفرین شده ولزی؛ تاتنهام هم از گرت بیل راضی نیست

© MATT DUNHAMTottenham Hotspur's Gareth Bale reacts after the match between Tottenham Hotspur and West Ham United
Tottenham Hotspur's Gareth Bale reacts after the match between Tottenham Hotspur and West Ham United  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آنطور که گزارش ها میگوید، اوضاع برای گرت بیل بازیکن تاتنهام همان طوری است که در رئال مادرید بود.

به گزارش اسپوتنیک، گرت بیل که در یک و نیم سال آخر حضورش در رئال مادرید، بدترین دوران بازیگری اش را سپری کرد، در تیم جدیدش هم اوضاع مشابهی را دنبال میکند.

این ستاره ولزی که با امیدواری فراوان برای تبدیل شدن به یک ستاره فوق العاده در سال 2013 و با قیمت بالای 86 میلیون پوند از تاتنهام به رئال پیوست، پس از چند سال درخشش و حضور موفق در ترکیب این تیم، رفته رفته افت عجیبی کرد، تا جایی که در سال 2019 و اواسط سال 2020 به صورت کامل در تیم زیدان نیمکت نشین بود.

بیل که تابستان امسال پس از کشمکش های زیاد دوباره به تیم سابقش برگشت تا نشان دهد هنوز میتوان روی او حساب کرد، به گزارش رسانه های انگلیسی، در تاتنهام هم وضعیت مطلوبی ندارند.

به گفته پایگاه خبری sportbible انگلیس، مدیران تاتنهام از زمان پیوستن به بیل به این تیم از وضعیت حضور در ترکیب و تاثیرگذاری در نتایج سفیدپوشان لندنی راضی نیستند.

البته در کنار مدیریت تیم، هواداران اسپرز هم همین نظر دارند و به این باورند که گرت بیل آن بازیکن سابق نیست.

این اتفاق باعث میشود که مدیران تاتنهام به فکر دائمی کردن قرارداد این بازیکن ولزی نباشند و او پس از پایان قرارداد قرضی اش دوباره باید به رئال برگردد.

بیل از زمان پیوستن به تاتنهام بجای 900 دقیقه بازی تنها 161 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشته و در مجموع در 11 بازی 3 گل زده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала