Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبرنگار اسپانیایی: کاستا میخواست دستیار سیمئونه را بزند

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر دیه گو کاستا
دیه گو کاستا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رامون دلا مورنا خبرنگار اسپانیایی شب گذشته ادعایی جالبی را مبنی بر دلیل فسخ قرارداد دیگو کاستا مطرح کرد.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه مارکا چاپ مادرید گزارش میدهد که خروج قریب الوقوع دیگو کاستا از اتلتیکو مادرید دلیل جالبی دارد.

دیگو کاستا مهاجم برزیلی اسپانیایی اتلتیکو مادرید به صورت غیرمنتظره درخواست خروج از این تیم را داد و روز گذشته قراردادش را با سفید و سرخ های ماردید فسخ کرد.

​مارکا به نقل از رامون دلا مورنا خبرنگار اسپانیایی شب گذشته در مصاحبه با ال ترانسیستور در خصوص دلایل جدایی دیگو کوستا از اتلتیکو مادرید صحبت کرد:
"پیش از شروع فصل، دیگو کاستا شرایطی سخت و غیرقابل تحملی را در اتلتیکو مادرید تجربه کرد. مسئله از حالا نیست بلکه به مرور زمان شدید و شدیدتر شد.

سیمئونه سعی کرد به کاستا کمک کند و در اول فصل، او را به صورت چرخشی با لوییس سوارز بازی داد. با این حال رویکرد دیگو کاستا در رختکن اتلتیکو مادرید بد و بدتر می شد و حضور او در تیم مثل یک سم بود.

رابطه کاستا با سیمئونه خراب شده بود اما رابطه او با نلسون ویواس، دستیار سیمئونه خیلی بدتر بود زیرا پس از بازی اتلتیکو مادرید و رئال سوسیداد، کوستا می خواست او را لت و کوب کند.

پس از آن بازی، کاستا به مدیرورزشی اتلتیکو مادرید گفت مشکلات خانوادگی دارد و می خواهد به برزیل برود. به کاستا قول دادند می توانی با فسخ قرارداد بروی اما نباید به تیمی در اسپانیا یا حاضر در لیگ قهرمانان اروپا منتقل شوی. درست است که کاستا برای اتلتیکو مادرید مشکل ساز بود اما با این حال آن ها بازهم به یک مهاجم نوک نیاز دارند".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала