Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

به اندازه‌ی همسرم به میلان عشق می‌ورزم

© AFP 2023 / Alberto PizzoliГлавный тренер Стефано Пиоли дает указания во время матча "Милан-Ювентус"
Главный тренер Стефано Пиоли дает указания во время матча Милан-Ювентус - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
استفانو پیولی سرمربی تیم فوتبال میلان می‌گوید اگر این تیم یک زن باشد، همان عشقی را به آن دارد که نسبت به همسرش حس می کند.

به گزارش اسپوتنیک، استفانو پیولی سرمربی آ.ث میلان موفق شده در این تیم انقلابی به پا کند و آ.ث میلان را در پایان سال میلادی در صدر جدول سری آ ایتالیا نگه دارد.
وی همچنین 32 سال است که با عشق در کنار همسر خود زندگی می کند. پیولی اعلام کرد اگر میلان یک زن بود مثل همسرش به آن عشق می ورزید.

​پیولی در مصاحبه با اسکای گفت:
"عملکرد میلان در سال 2020 افسانه نبود و خوشبختانه عین واقعیت بود. اصطلاحی وجود دارد که می گوید: "کل دوستان و چیزهایی که در رویا از زندگی می خواستم، اینجا هستند" و اکنون این جمله دقیقا وضعیت من را توصیف می کند.
اگر میلان یک زن بود، همسر من می شد. 32 سال پیش ازدواج کردم و همسرم تنها عشق واقعی زندگی من است. اگر میلان را یک زن فرض کنیم، دقیقا عشق من به آن همینطور است.
داویده آستوری و پدرم که سال گذشته او را از دست دادم، دو فرشته پشتیبان من هستند. در همه نتایج خوبی که کسب می کنم، آنها را سهیم می دانم.
به بازیکنان در تعطیلات کریسمس توصیه کردم در خوردن و نوشیدن زیاده روی نکنند چون برنامه ای سنگین در آغاز سال 2021 در انتظار ماست. در نقل و انتقالات نباید صرفا به دنبال خرید بازیکن باشیم بلکه به بازیکنانی نیاز داریم که همچون زلاتان و کیائر در سال گذشته باعث تحول ترکیب شوند. باید مراقب باشیم چون ممکن است خرید بازیکن، تعادل ترکیب را برهم بزند.
اسکودتو؟ تیمی چون یوونتوس با 9 قهرمانی پیاپی و با داشتن قهرمانان متعدد در ترکیب قطعا گزینه اصلی است. اینتر نیز فصل گذشته را فقط با 1 امتیاز کمتر از یوونتوس به پایان رساند. رم، ناپولی و آتالانتا هم در کورس هستند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала