Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گارسیا را بارسایی بدانیم

عضو شوید
اریک گارسیا مدافع منچسترسیتی با باشگاه بارسلونا برای پیوستن به این تیم به عنوان بازیکن آزاد در تابستان آینده به توافق رسید.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا با اریک گارسیا مدافع اسپانیایی تیم فوتبال منچسترسیتی به توافق رسید و این بازیکن در تابستان 2021 به‌عنوان بازیکن آزاد به این باشگاه بازخواهد گشت.
باشگاه بارسلونا از مدت‌ها پیش به دنبال بازگرداندن این مدافع اسپانیایی به نوکمپ است، اما تا انتخاب رئیس جدید باشگاه بارسلونا قراردادی بین طرفین امضا نخواهد شد.
گفته می‌شود طرفین برای عقد قراردادی پنج ساله به توافق رسیده‌اند.گارسیای 19 ساله که محصول آکادمی باشگاه بارسلونا یعنی لاماسیاست و بین سال‌های 2008 تا 2017 در رده‌های پایه این باشگاه عضویت داشت، در سن 16 سالگی راهی منچسترسیتی شد و پس از یک سال حضور در آکادمی این باشگاه، در نهایت در سال 2018 به عضویت تیم اصلی من‌سیتی درآمد.

​اریک گارسیا که تاکنون در 30 بازی برای منچسترسیتی به میدان رفته، پیشنهاد تمدید قراردادش با این باشگاه را رد کرده است و در ماه جنوری می‌تواند با بارسلونا یا هر باشگاه دیگری به طور قانونی وارد مذاکره شود و در پایان فصل هم به‌عنوان بازیکن آزاد این تیم را ترک کند.
این مدافع جوان که چهار بازی ملی با پیراهن اسپانیا نیز در کارنامه‌اش دیده می‌شود و ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات 20 میلیون یورو تخمین زده شده است، این فصل تنها در هفت بازی فرصت همراهی منچسترسیتی را پیدا کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала