Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

از ایسکو تا آلابا؛ پنج بازیکنی که در زمستان میتوانند آبی پوش شوند

© REUTERS / Peter CziborraIsco
Isco - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال چلسی شانس این را دارد که در زمستان پیش رو برای تقویت تیمش از خریدهای جدید بهره ببرد.

به گزارش اسپوتنیک، چلسی در تابستان گذشته بیش از 200 میلیون پوند برای جذب بازیکن سرمایه گذاری کرد تا در فصل جدید لیگ برتر یکی از قدرت ها برای قهرمانی باشد، اما به نظر میرسد تیم لمپارد به تقویت بیشتری نیاز دارد.

آبی ها در 5 بازی اخیر خود در لیگ برتر فقط یک پیروزی کسب کرده اند و این روند به شدت مدیران و هواداران تیم لندنی را نگران کرده است.

در حال حاضر بروی لمپارد نیز فشار زیادی وارد است و احتمال دارد این فشار باعث شود تا این تیم در پنجره زمستانی نقل و انتقالات باز هم خرید داشته باشد.

با این حال روزنامه میرور نگاهی انداخته به 5 بازیکنی که احتمال دارد در زمستان به تیم چلسی بپیوندند.

دیوید آلابا

این بازیکن اتریشی بایرن مونیخ که مورد توجه باشگاه رئال مادرید نیز است، قراردادش در پایان فصل به پایان میرسد و باشگاه میتواند قبل از این که او را به صورت رایگان از دست دهد، در همین زمستان بفروشد.

چیزی که او را یک بازیکن با ارزش کرده است که او میتواند در سه پست دفاع میانی، کناری و همچنین هافبک میانی بازی کند.

لئوناردو پاردس

این بازیکن آرژانتینی پی اس جی نیز یکی از گزینه ها میتواند باشد. پاردس البته در زمان مربیگری ساری در چلسی مورد توجه آبی های لندن قرار داشت.

دکلان برنج

ستاره وستهام یونایتد که محصول آکادمی چلسی است نیز میتواند یکی از گزینه ها باشد، زیرا هم خوش دوست دارد برگردد و همم این که در این فصل درخشش خوبی داشته و خود را به ترکیب اصلی تیمش در لیگ برتر رسانده است.

چلسی میخواند از او در خط میانی در کنار میسون مونت استفاده کند.

ایسکو

دیگر بازیکنی که میتواند در جنوری آبی پوش شود، ایسکو است. ایسکو که این روزها بیشتر در خبرهای نقل و انتقالات باشگاه رقیب، یعنی آرسنال قراردارد و بسیاری معتقدند آرتتا خرید او را برای تقویت تیمش در زمستان حتمی کرده است، از نیمکت نشینی در تیم زیدان رنج میبرد و ترجیح میدهد به تیمی برود که فرصت بازی بیشتری پیدا کند.

ایسکو با خلاقیتی که دارد میتواند به تیم لمپارد از لحاظ کیفی کمک زیادی بکند.

بن وایت

ستاره برایتون نیز یکی دیگر از گزینه هاست که در تابستان هم مورد توجه باشگاه بود. پست او دفاع مرکزی است و لمپارد میخواهد از او به عنوان یک ذخیره مطمئن برای سیلوا، زوما و رودیگر استفاده کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала