Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای خبرنگار مطرح آلمانی: توخل شاید مربی بارسا شود

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر توماس توخل
توماس توخل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خبرنگار مطرح روزنامه بیلد آلمان میگوید انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا شاید به پیمانه انتخاب توماس توخل به عنوان سرمربی جدید بارسا انجام شود.

به گزارش اسپوتنیک، توماس توخل سرمربی آلمانی پی اس جی چند روز پیش از سمتش در این تیم اخراج شد و گزارش ها حاکی از آن است که پوچتینو سرمربی سابق تاتنهام جانشین او در پی اس جی خواهد شد.

با این حال کریستین فالک، خبرنگار روزنامه بیلد آلمان که رابطه نزدیکی با توخل دارد در گزارشی گفته انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا که نزدیک به 3 هفته دیگر برگزار خواهد شد شاید در آینده توماس توخل نقش داشته باشد.

بر اساس این گزارش، یکی از نامزدان ریاست بارسلونا که نام آن مشخص نیست، توجه ویژه ای به توخل دارد و در صورت پیروزی علاقه دارد این مربی آلمانی را جانشین رونالد کومان کند.

این در حالیست که در انگلیس گزارش ها حاکی از آن است که تیم های چلسی و آرسنال هم وضعیت توخل را بررسی میکنند تا در صورت ادامه روند ضعیف لمپارد و آرتتا، توخل را به لندن بیاورند.

با این حال به نظر میرسد، آینده توخل پس از مشخص شدن رئیس جدید بارسلونا مشخص خواهد شد.

این موضوع در حالی مطرح شده است که رونالد کومان نیز به عنوان سرمربی جدید بارسا نتوانسته با این تیم نتایج قابل قبولی بگیرد و از بحران بارسا کم کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала