Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره کره ای در تیرس زیدان و مادرید

© AFP 2023 / ADAM DAVYژوزه مورینیو و سون هیونگ-مین Jose Mourinho - Son Heung-Min
ژوزه مورینیو و سون هیونگ-مین  Jose Mourinho - Son Heung-Min  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
درخشش سون هیونگ مین در رقابت های لیگ برتر و تاتنهام باعث شده تا زیدان سرمربی رئال مادردید به او توجه ویژه ای داشته باشد.

به گزارش اسپوتنیک، درخشش بی نظیر ستاره قاره آسیا در قلب فوتبال اروپا باعث شده تا او به شدت در محراق توجه رئال مادرید قرار بگیرد و به همین منظور مدیران این تیم میخواهند برای انتقال او در تابستان وارد عمل شوند.

سون یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر در این فصل بوده است که در 16 بازی تیم مورینیو 11 گل به ثمر رسانده و 4 پاس گل هم داده است. در واقع اسپرز با کمک و درخشش این ستاره اش چند هفته صدرنشین لیگ بود و حالا هم در بالای جدول جای دارد.

اکنون گزارش هایی که توسط پایگاه خبری Givemesport در ترکیه منتشر شده که نشان میدهد زیدان به این بازیکن علاقه مند است و میخواهد زمینه انتقال او در تابستان به تیمش را فراهم کند.

البته سون 28 ساله قراردادش را در سال 2018 تا سال 2023 با این تیم لندنی تمدید کرده است و رئال برای خرید او باید به صورت مستقیم با مدیران تیم لندنی مذاکره کند.

این گزارش ادعا می کند که مادرید به زودی با نمایندگان اسپرز دیدار خواهد کرد تا درباره ایده این انتقال تابستانی بحث و گفتگو کنند.

سون در حال حاضر شرایط خوبی در تاتنهام دارد و در هر هفته 150 هزار پوند دستمزد میگیرد.

پیشتر مورینیو در مورد او گفته بود: سون بازیکن فوق العاده ارزشمندی است که دیر و زود باشگاه های بزرگی به سراغ او خواهند آمد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала