Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگشت هیجان انگیز زلاتان به تیم ملی و حضور در یورو 2020

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر Zlatan Ibrahimovic
Zlatan Ibrahimovic - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گزارش ها حاکی از آن است که زلاتان ابراهیموویچ ستاره بی بدیل فوتبال سوئد دوباره به تیم ملی کشورش برگردد.

به گزارش اسپوتنیک، بیش از چهار سال از آخرین بازی زلاتان ابراهیموویچ برای تیم ملی سوئد می گذرد. در 22 جون 2016 بود که مهاجم تکرار نشدنی تیم ملی سوئد در شکست 1-0 برابر بلژیک از فوتبال ملی خداحافظی کرد.

از آن زمان به بعد زلاتان نه تنها افت نکرد، بلکه کماکان در آستانه 40 سالگی در اوج بازی اش است و در حال حاضر نیز درخشش فوق العاده خوب و تاثیرگذاری برای میلان در رقابت های سری آ است.

با این حال پایگاه خبریLa Gazzetta dello Sport  در ایتالیا گزارش داده است که زلاتان رویای حضور در یورو 2020 را در سر دارد و احتمال دارد توسط جان آندرسون به تیم ملی سوئد دعوت شود.

این در حالیست که چندی پیش میان سرمربی سوئد و زلاتان مشکلاتی هم ایجاد شده بود، زیرا زلاتان معقتد بود که اندرسون عقاید نژاد پرستی دارد و به بازیکنان مهاجر میدان نمیدهد.

اما حالا به نظر میرسد اختلافات میان این دو حل شده و حتی سرمربی تیم ملی سوئد نیز برای گفتگو با زلاتان برای حضورش در تیم ملی به میلان سفر کرده است.

زلاتان ابراهیموویچ با 62 گل در 116 بازی، بهترین گلزن تاریخ فوتبال سوئد است که می تواند از با حضور در رقابت های یورو 2020 که از تاریخ 11 جون برگزار میشود، به تعداد گل های ملی اش اضافه کند.

تیم ملی فوتبال سوئد در گروپ C با تیم های اسپانیا، لهستان و اسلواکی همگروه است و حضور زلاتان در تیم سوئد میتواند کمک زیادی به این تیم بکند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала