Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمدن پوچیتیو به پی اس جی به انتقال مسی هم کمک میکند؟

© REUTERS / ALBERT GEAمسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مائوریسیو پوچتینو سرمربی جدید پی اس جی به دنبال راه برای رسیدن به ستاره هایی همچون مسی و شاگردان سابقش است که آنان را به خوبی میشناسد.

به گزارش اسپوتنیک، مائوریسیو پوچتینو بیش از یک سال پس از ترک تاتنهام، دوباره به مربیگری روی آورد و روی نیمکت یکی از تیم های بزرگ اروپا نشست.

پاری سن ژرمن دیشب پوچتینو را به عنوان جانشین توماس توخل منصوب کرد و سرمربی جدید مطمئناً درباره بازیکنانی که دوست دارد به تیمش بی آیند، ایده هایی دارد.

پی اس جی در این فصل مصدومیت زیادی داشته است، مصدومیت هایی که تمام هواداران را عاصی کرده است. بخوص نیمار که در حال حاضر با مصدومیت از ناحیه مچ روبه رو است.

 حالا روزنامه آ اس در گزارش به بازیکنانی اشاره کرده است که میتوانند زیر این مربی آرژانتینی در پی اس جی بازی کنند.

کریستین اریکسن

نخستین بازیکن اریسکن دنمارکی است. این بازیکن در تاتنهام زیر نظر پوچتینو به یک ستاره تبدیل شد و درخشش باعث بسیاری از تیم های بزرگ اروپایی به دنبال او باشند. او در 191 بازی لیگ برتر زیر نظر پوچتینو، 43 بار گلزنی کرد و 53 پاس گل داد.

با این حال در آخرین روزهای حضور پوچتینو در اسپرز، اریکسن ساز جدایی از تاتنهام را زد و با وجود داشتن 6 ماه قرارداد در جنوری سال گذشته به اینتر ایتالیا پیوست.

البته رفتن او به اینتر هم خیلی به نفع او نشد زیرا او در اندیشه های فنی کونته سرمربی تیم میلانی هیچ جایی دارد و فقط 12 بازی در سری آ برای تیمش انجام داد.

با این حال جوزپه ماروتا مدیرعامل اینتر تأیید کرده که ملی پوش دانمارکی در لیست نقل و انتقالات زمستانی این تیم قرار گرفته است.

طبق این گزارش پی اس جی قبل از ورود پوچتینو به طور موقت با اریسکن در ارتباط بوده و حالا نیز با آمدن پوچتینو این انتقال میتواند انجام گیرد.

دله آلی

یکی دیگر از بازیکنانی که به عنوان هدف PSG مورد بحث است، ملی پوش تاتنهام و دیگر شاگرد پیشین سرمربی جدید پاریسی ها است.

آلی که در سال به تاتنهام پیوست، تحت هدایت پوچتینو به یک ستاره عالی در لیگ برتر و فوتبال انگلیس تبدیل شد.

او 123 بازی در لیگ زیر تظر پوچتینو انجام داد و هر 243 دقیقه به طور متوسط ​​یک گل زد. در مجموع او 44 بار گل زد و 203 موقعیت از جمله 29 پاس گل هم ایجاد کرد.

حالا اما علی رغم شروع درخشان ژوزه مورینیو در این فصل لیگ برتر، آلی مدتی میشود که خیلی فرصت بازی در تیم لندنی را پیدا نمیکند.

لیونل مسی

یکی دیگر از ستاره هایی که شانس پیوستن به پی اس جی را دارد تا زیر این هم وطن آرژانتینی اش کار کند، فوق ستاره بارسا، لیونل مسی است.

مسی این روزها به سر خط اخبار و رسانه های ورزشی تبدیل شده و معمولا در هر روز چندین خبر از او در رسانه دیده میشود.

قرارداد او در پایان فصل با بارسا تمام میشود و او از همین حالا طبق قانون میتواند برای انتخاب تیم جدیدش مذاکرات را آغاز کند.

رفتن مسی به پی اس جی ربط زیادی به پوچتینو ندارد، زیرا از زمانی که مسی ساز جدایی از بارسا را زد، در کنار سیتی، نام قهرمان فرانسه در رسانه ها دیده میشد.

این که پی اس جی توانایی خرید مسی را دارد به دو مسئله برمیگردد، یکی ثروت باشگاه و دیگری دوستی نیمار و مسی است. هر دو بازیکن بارها از این که دوباره با هم یکجا شوند، صحبت کرده اند.

البته پی اس جی در صورتی که در پایان فصل مسی را به خدمت بگیرد، نیازی به پرداخت پول نیست، زیرا انتقال کاملا آزاد و رایگان است و تنها باید در خصوص دستمزد با مسی توافق کند.

مسی با کسب شش توپ طلا، 34 جام مهم و حتی پشت سر گذاشتن پله با 643 گل در یک باشگاه و همچنین ثبت رکوردهای بیشمار دیگر در آستانه جدایی از بارسلونا قرار دارد و باید دید پوچتینو به او خواهد رسید یا خیر.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала