Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یونایتد بلاخره تسلیم شد؛ پوگبا در تابستان فروخته میشود

© AP Photo / Jon SuperManchester United's Paul Pogba applauds the fans as he takes part in the warm up prior to the start of the English Premier League soccer match between Manchester United and Leicester City at Old Trafford, in Manchester, England, Friday, Aug. 10, 2018
Manchester United's Paul Pogba applauds the fans as he takes part in the warm up prior to the start of the English Premier League soccer match between Manchester United and Leicester City at Old Trafford, in Manchester, England, Friday, Aug. 10, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منابع خبری در انگلیس مدعی اند، من یونایتد تصمیمش را در مورد پوگبا گرفته و میخواهد این بازیکن فرانسوی را در پایان فصل واگذار کند.

به گزارش اسپوتنیک، پوگبا دو فصل متوالی است که زمزمه های فروش و خروجش از یونایتد شنیده میشود، اما کماکان او به بازی در یونایتد در فضای پر حاشیه ای ادامه میدهد.

این حاشیه ها زمانی بیشتر شد که چندی پیش رایولا مدیر برنامه های این بازیکن فرانسوی اعلام کرد، دوران حضور پوگبا در منچستر به پایان رسیده است.

با این حال روزنامه میرور انگلیس میگوید، یونایتد دیگر به فکر تمدید قرارداد با برنده جام جهانی 2018 روسیه نیست و تصمیم دارد او را در پایان فصل در لیست فروش قرار دهد.

البته سرمربی شیاطین سرخ تاکید دارد که از پوگبا در این فصل به دلیل رقابت حساسی که با لیورپول در صدر جدول ایجاد شده استفاده کند و مخالف فروش و انتقال او در بازار زمستانی ماه جنوری است.

گزارش هایی هم وجود دارد که یونایتد پینشهاد یوونتوس برای جذب پوگبا در زمستان را رد کرده است، زیرا سرخ پوشان منچستر برای موفقیت در این فصل لیگ برتر به حضور پوگبا نیاز دارند.

در حال حاضر یوونتوس و رئال مادرید وضعیت این بازیکن را دنبال میکنند، اما طبق گزارش رسانه های ایتالیایی شانس یووه برای جذب پوگبا بیشتر است.

دلیلش هم کم شدن علاقه زیدان به هم وطنش است. زیر زیدان در وقتی که میخواست پوگبا را در اختیار نگرفت و حالا بیشتر تمرکز زیدان و رئال روی خرید ادواردو کاماوینگا هافبک 18 ساله تیم رن است.

با این حال یووه تمام تلاشش را در پایان فصل انجام خواهد داد تا این هافبک خلاق را دوباره به تورین بیاورد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала