Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبر خوب به سیمئونه؛ محرومیت تریپیر به حالت تعلیق در آمد

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر کیران ترپیر مدافع انگلستانی اتلتیکو مادرید Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv
کیران ترپیر مدافع انگلستانی اتلتیکو مادرید  Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
محرومیت کیه‌ران تریپیر مدافع اتلتیکومادرید تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمد.

به گزارش اسپوتنیک، هفته گذشته بود که فیفا این مدافع انگلیسی را به دلیل شریط بندی و سرپیچی از این قانون سفت و سخت به 10 هفته دوری از دنیای فوتبال محکوم کرد و همچنین وی با جریمه نقدی 70 هزار پوندی روبه رو شد.

تریپیر متهم است که در جولای 2019 در زمان پیوستنش از تاتنهام به تیم مادریدی در یک شرط بندی دست داشته و پس از گزارش اتحادیه فوتبال انگلیس از 7 مورد در 4 مورد مقصر شناخته شد.

پس از این حکم فیفا اما باشگاه اتلتیکومادرید وارد عمل شد و شکایت نامه ای را ترتیب داد و گفت این حکم برای این تیم که ناعادلانه است، زیرا این تیم نمیتواند در مقطع حساس لالیگا و لیگ قهرمانان از این بازیکن استفاده کند.

حالا فیفا نیز پس از شکایت باشگاه اتلتیکو محرومیت او را تا اطلاع ثانوی و به صورت موقت به حالت تعلیق در آورده است و گفته این پرونده تا زمانی که اتحادیه فوتبال انگلیس گزارش کامل تری را ارائه کند، بسته خواهد ماند.

به این ترتیب تریپیر میتواند تا حکم دوباره و نهایی فیفا در ترکیب تیمش قرار بگیرد ولی طبق گزارش ها این مدافع 30 ساله امشب نمیتواند تیمش را در دیدار حساس برابر آلاوزهمراهی کند.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала