Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نظرسنجی موندو؛هواداران بارسا مخالف خرید نیمار هستند

© REUTERS / MATTHEW CHILDSنیمار جونیور در حال اشک ریختن
نیمار جونیور در حال اشک ریختن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شمار زیادی از هواداران بارسلونا که در نظرسنجی روزنامه موندو شرکت کرده اند، معتقدند مدیریت جدید بارسا نباید برای خرید نیمار اقدامی بکند.

به گزارش اسپوتنیک، انتخابات ریاست بارسلونا در آخر ماه جنوری برگزار میشود و بسیاری منتظر تغییرات گسترده در این تیم هستند.

Футболист Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مسی محبوبیتش را از دست داده؟ نظر سنجی موندو برای رفتن و یا ماندن مسی منتشر شد

یکی از موضوعاتی که در طی دو سال گذشته مبحث اصلی باشگاه بوده، پروژه برگشت نیمار به بارسا است که کمامان بی نتیجه بوده است.

بارسا دو تابستان است که برای بازگشت نیمار به نیوکمپ تلاش میکند، اما مدیران پاریس به هر قیمتی حاضر به معامله با این تیم نشدند.

با این حال موندو دیپورتیوو در یک نظرسنجی از هواداران بارسا پرسیده، آیا مدیریت جدید برای خرید نیمار باید تلاش کند یا خیر؟

نتیجه این نظرسنجی امروز منتشر شد که جالب بیشتر هواداران مخالف این بازگشت هستند.

طبق این نظرسنجی نیمی رای دهندگان (50.5٪) معتقدند که "به هیچ وجه" نباید بارسا به فکر جذب نیمار باشد، در حالی که 24.5٪ درصد نیز با وجود مخالفت معتقدند اگر شرایط اقتصادی مناسب باشد و کادر مربیگری این درخواست را داشته باشد، باید برای جذب او اقدام شود. 17.7٪ درصد هم رای دادند که نیمار باید به صورت رایگان به بارسا بیاید.

جالب است که فقط 5.5٪ نظر دارند که بارسا به هر قیمتی باید نیمار را خریداری کند.

به نظر میرسد هواداران بارسا از این که نیمار در سال 2017 این تیم را ترک کرد و بخاطر پول و شماره یک شدن در دنیای فوتبال به پی ای جی پیوست، دل خوشی ندارند.

هر چند نیمار چندین بار گفته از ترک بارسا پشیمان است و بارها اعلام کرده میخواهد دوباره با مسی هم بازی شود، اما آنطور که نظرسنجی موندو نشان میدهد، نیمار آن محبوبیت سابق را در میان طرفداران بارسا ندارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала