Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شوک به بارسلونا؛ آرمایش کرونای دو تن مثبت اعلام شد

© AFP 2023 / JOSEP LAGOبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه بارسلونا روز گذشته اعلام کرد که دو تن از اعضای کادر فنی تیم بزرگسالان به کرونا مبتلا شده است.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا روز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که تست کرونای دو تن از اعضای کادر فنی تیم بزرگسالان مثبت شده است هر چند که هویت آنها فاش نشده است.

مسی - اسپوتنیک افغانستان
اوئسکا 0 – بارسلونا 1؛ مسی برگشت، بارسلونا برنده شد

بارسلونا بسیار زود پروتکل چنین مواردی را فعال کرد و بدین ترتیب تمرینی که قرار بود ساعت 11 صبح سه شنبه برگزار شود، لغو شد. این تمرین قرار بود که آخرین تمرین بارسلونا قبل از بازی مقابل بیلبائو باشد که در پایان تمرین کومان لیست تیمش برای بازی چهارشنبه که معوقه هفته دوم لالیگا بود را اعلام می کرد.

آنان امروز در زمین تمرین بارسلونا تست کرونا خواهند داد. بعد از مشخص شدن تست ها و در صورتی که افراد بیشتری در ترکیب به کرونا مبتلا نشده بودند، ساعت جدید تمرین مشخص خواهد شد. بارسلونا چهارشنبه صبح قرار است که برای بازی معوقه هفته دوم لالیگا مقابل بیلبائو راهی باسک شود تا به سن مامس برود.

در حال حاضر بارسلونا گزینه های متفاوتی را زیر نظر دارد که اگر تعداد کرونایی های این تیم بیشتر شود، احتمال لغو بازی نیز وجود دارد. بارسایی ها به هیچ وجه دوست ندارند که این بازی عقب بیافتد چرا که می توانند با کسب پیروزی تا رتبه سوم بالا بروند و شرایط خود در جدول را بهبود ببخشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала