Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کرونا به یونایتد هم رسید

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر یونایتد
یونایتد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فاکوندو پلیستری، وینگر منچستریونایتد با ویروس کرونا مبتلا شد و نمی‌تواند اولین بازی خود در تیم بزرگسالان را روز شنبه برابر واتفورد برگزار کند.

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس اعلام مدیر برنامه این بازیکن 19 ساله که در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان به این تیم پیوست، این بازیکن تا به حال علائمی نداشته اما تست کرونای او مثبت اعلام شده است.

او حالا باید بر اساس پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی دولت 10 روز در قرنطینه خانگی باشد‌. اوله گونار سولسشر در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت:

" من فکر می‌کنم ما تمام پروتکل‌ها را رعایت کردیم، موردهای عجیبی داشتیم و پلیستری هم تست مثبت داشته است‌ و این مورد را در توییترش اعلام کرد. هرچند ما معمولا تست‌ها را اعلام نمی‌کنیم اما او در شرایط خوبی قرار دارد و امیدوار هستیم که خیلی زود بار دیگر به جمع ما اضافه شود. او در طول کریسمس همراه تیم ذخیره و زیر 23 سال بود و خیلی با تیم اصلی ارتباط نداشت. به جز او، سایر اعضای تیم ما کاملا آماده هستند. "

​تمام اعضای تیم یونایتد دو بار در طول هفته تست کرونا می‌دهند و این در حالی است که لیگ برتر در طول چند روز گذشته بیشترین آمار ابتلا به ویروس را اعلام کرده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала