Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

باشگاه اینتر در آستانه فروش است

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر اینتر
اینتر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس گزارش ها از ایتالیا، مالک چینی تیم اینترمیلان این تیم را به فروش گذاشته است.به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری های ایتالیایی گزارش میدهند که مالکان چینی باشگاه اینتر ایتالیا در آستانه فروش این باشگاه به یک گروه سرمایه گذاری دیگر هستند. ظاهرا استیون ژانگ رئیس جوان و 28 ساله اینتر دیگر قصد سرمایه گذاری و ادامه کار با اینتر ندارد و با توجه به قرض هایی که این باشگاه دارد، تصمیم دارد این تیم را به مالکان دیگری واگذار کند. اینتر چندین سال است که در اختیار شرکت ثروتمند چینی سانینگ است. به نظر میرسد مالکان چینی با یک گروه سرمایه گذار به نام BC Partners به توافق رسیدند و قرار است این باشگاه بین 400 تا 500 میلیون یورو به این گروه به فروش برسد. این شرکت متقبل شده که 350 میلیون قرض مالکان چینی را بپردازد و در ادامه نیز با یک برنامه ریزی دقیق و سرمایه گذاری کلان روی این تیم، اینتر را با جذب بازیکن دوباره یکی از قدرت های فوتبال ایتالیا و اروپا کند.

به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری های ایتالیایی گزارش میدهند که مالکان چینی باشگاه اینتر ایتالیا در آستانه فروش این باشگاه به یک گروه سرمایه گذاری دیگر هستند.

ظاهرا استیون ژانگ رئیس جوان و 28 ساله اینتر دیگر قصد سرمایه گذاری و ادامه کار با اینتر ندارد و با توجه به قرض هایی که این باشگاه دارد، تصمیم دارد این تیم را به مالکان دیگری واگذار کند.

اینتر چندین سال است که در اختیار شرکت ثروتمند چینی سانینگ است.

به نظر میرسد مالکان چینی با یک گروه سرمایه گذار به نام BC Partners به توافق رسیدند و قرار است این باشگاه بین 400 تا 500 میلیون یورو به این گروه به فروش برسد.

این شرکت متقبل شده که 350 میلیون قرض مالکان چینی را بپردازد و در ادامه نیز با یک برنامه ریزی دقیق و سرمایه گذاری کلان روی این تیم، اینتر را با جذب بازیکن دوباره یکی از قدرت های فوتبال ایتالیا و اروپا کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала